با حضور معاون رئیس جمهور؛

مراسم ازدواج بیش از 100 زوج در بشاگرد برگزار شد



مراسم ازدواج آسان شامگاه پنجشنبه در شهر سردشت بشاگرد با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، «انسیه خزعلی»، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده شامگاه پنجشنبه در این آیین گفت: امیدواریم روز به روز برگزاری مراسم‌ ازدواج آسان در راستای دوری از تجملات و برای خدا زندگی کردن و سبک زندگی سالم در جامعه گسترش یابد.

خزعلی ادامه داد: امید می‌رود شاهد شکوفایی بیشتر استعدادها و توانمندی‌های جامعه به خصوص در بشاگرد و زنان این منطقه باشیم. وی اضافه کرد: برنام‌هایی برای مهارت افزایی و اشتغالزایی زنان تدارک دیده شده و مباحث مربوط به سلامت و ورزش بانوان شهرستان بشاگرد مدنظر است که می‌توان در برنامه‌های دور دوم سفرهای استانی گنجاند. معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده یادآور شد: درصد خوبی از مصوبات مربوط به حوزه زنان و خانواده در دور نخست سفرهای استانی اجرایی شده است.

«یعقوب دادعلیزاده»، فرماندار بشاگرد هم در این آیین گفت: این شهرستان دارای ۳۵ هزار نفر جمعیت با ۹ هزار و ۵۰۰ خانواده است که مادران سرپرست ۲ هزار و ۵۰۰ خانواده هستند و بار مضاعفی بر عهده دارند.

دادعلیزاده افزود: درخواست دارم زنان سرپرست خانوار این شهرستان مورد حمایت ویژه قرار گیرند چونکه شرایط زندگی در اینجا سخت است. وی افزود: مسأله‌ای هم در حوزه سلامت داریم، به خصوص برای زنان باردار که دلیل آن نبود بخش زنان و زایمان در بیمارستان بشاگرد است.

فرماندار بشاگرد افزود: البته متخصص زنان و زایمان مستقر در این شهرستان اسقرار دارد اما نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد و بایستی افراد برای بستری و عمل به بیمارستان‌های مجهزتر در سایر شهرستان اعزام شوند. دادعلیزاده با اشاره به شرایط جغرافیایی این شهرستان و کوهستانی بودن آن، تأکید کرد: برای اعزام بیماران به سایر شهرستان‌ها به خصوص زنان باردار به آمبولانس نیاز است که امید می‌رود معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری کمک کند.

وی با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت و نقش درمان ناباروری برای تحقق این هدف، گفت: حدود ۲۶۲ خانواده برای دریافت خدمات درمانی ناباروری نیازمند استفاده از خدمات سایر استان‌ها هستند که این نیازمند تأمین هزینه‌های آن است. فرماندار بشاگرد افزود: تقاضا داریم در زمینه حل مسأله ناباروری در این شهرستان کمک شود، همچنین بانوان این شهرستان برای ورزش نیازمند سالن سرپوشیده در شهر سردشت هستند که این جزو نیازهای اساسی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها