مسابقات شنا پانزدهمین المپیاد ورزشی شهرداری

نفرات اول تا سوم معرفی شدند



مسابقات شنا، پانزدهمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس یادواره شهید آرمان علی وردی با شناخت تفرات برتر به پایان رسید. 


به گزارش صبح ساحل، مسابقات شنا کارکنان و فررندان کارکنان شهرداری بندرعباس یادواره شهید آرمان علی وردی با حضور ۱۲ نفر از کارکنان مناطق و سازمان ها شهرداری بندرعباس در دو ماده کرال سینه و قورباغه در رده سنی زیر ۳۵ سال و بالای ۳۵ سال در استخر مجموعه ورزشی شهدای هفت تیر بندرعباس  برگزار شد.
در پایان این مسابقات در ماده کرال سینه رده سنی بالای ۳۵ سال ،  محمد امین لیاقت اول شد. ابوالفضل صادقی دوم و وهاب غلامیان در مکان سوم ایستاد.
در ماده کرال سینه رده سنی زیر ۳۵ سال ، محمد عظیم الماسی ، رضا مهدیان و محمد رضا ملاحی نژاد اول تا سوم شدند. در ماده شنای قورباغه رده سنی بالای ۳۵ سال
محمد امین لیاقت عنوان قهرمانی را کسب کرد. وهاب غلامیان دوم شد و ابوالفضل صادقی در مکان سوم ایستاد. در ماده شنای قورباغه رده سنی زیر ۳۵ سال
محمد عظیم الماسی،  رضا مهدیان و عبدالرحمان عامری
اول تا سوم شدند.  این مسابقات با حضور لیاقت رئیس سازمان آتش نشانی، مهنی رئیس هیات شنای استان و رضا هنگام پور مسئول کمیته کارکنان برگزار شد و در پایان این مسابقات از فرزندان کارکنان که در استخر و مسابقه شنا حضور پیدا کردند تقدیر و جوایزی به رسم یاد بود به آن ها اهدا شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها