ازدواج آسان ۵۵ زوج در شهرستان سیریک



رییس اداره ورزش و جوانان سیریک از ازدواج آسان ۵۵ زوج در این شهرستان خبر داد.

       

به گزارش صبح ساحل، ابراهیم آیین پرست  گفت: با همت اداره ورزش و جوانان، کمیته امداد و فرمانداری سیریک مراسم ازدواج آسان ۵۵زوج برگزار شد که این حرکت تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

آیین پرست با بیان اینکه همچنین ۵۵ جهیزیه تهیه شده از سوی کمیته امداد به ارزش ۳۵ میلیون تومان به تمامی زوجها اهدا شد، اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده و کمک خیران و موسسات دیگر به دنبال اشاعه فرهنگ ازدواج آسان در سیریک هستیم و اقدامات بسیار خوبی در این خصوص انجام شده است.

وی تشویق و ترغیب جوانان به امر ازدواج را بسیار با اهمیت خواند و با اشاره به سخنان گهر بار پیامبر اعظم (ص) که فرمودند: ازدواج سنت و راه و آیین و شیوه ی من به عنوان پیامبر شماست و هر کس از این سنت و شیوه سرپیچی کند از من نیست، تصریح کرد: مهیا کردن شرایط آسان برای ازدواج، جوانان و جامعه را از فساد دور نگه می دارد.

آیین پرست در بخشی دیگر، رواج آداب و رسوم و فرهنگ های تقلیدی و وارداتی در بین خانواده ها و دورشدن آنها از فرهنگ ها و ارزش های دینی و اسلامی، به ویژه در عصر حاضر را  یک ضد ارزش خواند و افزود:  ادیان مختلف جهان، به ویژه دین اسلام بر ضرورت برگزاری آسان و راحت ازدواج و پرهیز از تجملات در راستای تشکیل خانواده توصیه و سفارش می‌کنند.

  

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها