یک تن و ۴۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان کشف شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی استان هرمزگان در ۴۸ ساعت گذشته یک تن و ۴۳۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان »، فرمانده انتظامی استان هرمزگان، در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های حاجی‌آباد، میناب، خمیر و بندر لنگه با انجام کار اطلاعاتی و هوشمندانه و با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از جابه‌جایی محموله‌های بزرگ مواد افیونی توسط قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر و تکاوران پلیس شهرستان‌ها در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی ضمن شناسایی مسیر تردد و مراقبت لحظه به لحظه‌ای فعالیت قاچاقچیان محموله‌های سنگین مواد مخدر را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

جاویدان با اشاره به رصد تحرکات سوداگران مرگ توسط یگان‌های انتظامی، افزود: در 48 ساعت گذشته ماموران پلیس پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان در شهرستان‌های مذکور منطقه را تحت نظر قرار داده و در چندین عملیات منسجم پلیسی خودروهای قاچاقچیان توقیف که در بازرسی از خودروها و یک منزل یک تن و 420 کیلو تریاک، 10 کیلوگرم حشیش، 300 گرم سایر مواد کشف و 9 قاچاقچی و 6 خرده فروش دستگیر و 8 دستگاه خودرو سواری و موتورسیکلت توقیف شد.

وی تاکید کرد: فرماندهی انتظامی در گلوگاه‌ها و اقصی نقاط استان حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر شبانه روز تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه پلیس، عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها