جزئیات حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان/ ۲ نفر از مدافعان امنیت به شهادت رسیدند



دادستان مرکز سیستان و بلوچستان اعلام کرد که که با هلاکت هر چهار تروریست، غائله حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان پایان یافت. در این حمله ۲ نفر از مدافعان امنیت به شهادت رسیدند.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی شمس آبادی اظهارکرد: با ورود نیروهای انتظامی و امنیتی، درگیری در کلانتری ۱۶ زاهدان پایان یافت و هر چهار تروریست به هلاکت رسیدند.
وی افزود: ۲ تن از نیروهای انتظامی نیز در این درگیری به شهادت رسیدند و اکنون اوضاع تحت کنترل نیروهای امنیتی و انتظامی قرار دارد.

به گفته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از چهار تروریستی که به کلانتری ۱۶ زاهدان حمله کردند چهار قبضه سلاح جنگی، هفت عدد نارنجک و چند جلیقه انتحاری کشف شده است.

سردار دوستعلی جلیلیان  در بیان جزئیات این حادثه اظهار کرد: صبح امروز تعدادی تروریست مسلح در پوشش ارباب رجوع قصد ورود به محوطه اصلی کلانتری ۱۶ را داشتند.

وی بیان کرد: با هوشیاری سرباز وظیفه نگهبان درب اصلی مقر انتظامی، تروریست ها در اقدام اولیه خود جهت ورود به محوطه اصلی کلانتری ناکام مانده و در همان لحظات ابتدایی درگیری با ماموران انتظامی یک نفر از تروریست ها به هلاکت می رسد.

فرمانده انتظامی سیتسان و بلوچستان گفت: با حضور مقتدرانه ماموران پلیس مستقر در مقر انتظامی و پس از ناکامی تروریست ها در ورود به محوطه اصلی کلانتری، مهاجمین مسلح وارد برجک نگهبانی کلانتری شده و اقدام به تیراندازی کورکورانه به اطراف و درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی و انتظامی می کنند.

اطلاعیه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه

روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه نیز در اطلاعیه‌ای نوشت: بر اثر حمله تروریست‌های مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان، ۲ نفر از مدافعان امنیت به شهادت رسیدند.

صبح امروز یک تیم تروریستی چهار نفره که قصد ورود به کلانتری ۱۶ زاهدان را داشت، با مقاومت جانانه کارکنان خدوم انتظامی مواجه و پس از هلاکت تمام تروریست ها اقدام کور تروریستی آنها ناکام ماند.

در این اطلاعیه آمده است: در این حادثه ۲ نفر از مدافعان امنیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

مولوی عبدالحمید حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان را محکوم کرد

مولوی عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان حمله تروریستی صبح امروزشنبه به کلانتری ۱۶ این شهرستان را محکوم کرد.

وی در اطلاعیه ای که در پایگاه اطلاع‌رسانی خود منتشر کرد نوشت: حادثه حمله افراد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان موجب تاسف و تالم شدید گردید.
وی افزود اگرچه تاکنون ابعاد این جریان برایم مشخص نیست و از کیفیت این حمله و اینکه چه گروه یا افرادی پشت آن هستند، بی‌اطلاع هستم، اما پیشاپیش نگرانی و برائت خویش را از هر نوع خشونت و حملۀ مسلحانه و هر حرکتی که باعث ناامنی باشد اعلام می‌دارم.

مولوی عبدالحمید از مردم استان سیستان‌وبلوچستان به‌ویژه زاهدان خواست ضمن حفظ آرامش و خویشتنداری، از هر نوع حرکت و عملی که باعث ناامنی می‌شود پرهیز کنند.

 

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها