رهایی گروگان ۳۰ ساله در هرمزگان/ ۲ گروگانگیر دستگیر شدند



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: گروگان ۳۰ ساله با تلاش مأموران پلیس آگاهی این استان از چنگال آدم ربایان نجات یافته و ۲ نفر گروگانگیر دستگیر شدند.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بندرعباس، مأموران انتظامی بی‌درنگ وارد عمل شدند. وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد، افرادی ناشناس با صورت‌هایی پوشیده و با تهدید، جوان ۳۰ ساله ای را که در یکی از خیابان‌های این شهرستان در حال تردد بوده ربوده و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: بررسی‌های اولیه مأموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات قبلی و با انگیزه اخاذی این فرد را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

جاویدان اضافه کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده ضمن هماهنگی و اخذ دستور قضائی به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری این فرد و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند. وی افزود: مأموران پلیس آگاهی استان، پس از دریافت اطلاعات لازم و انجام اقدامات تخصصی متوجه شدند آدم ربایان این جوان ۳۰ ساله را به شهرستان رودبار در استان کرمان منتقل کرده اند، در گام بعدی موفق به شناسایی محل نگهداری این فرد ربوده شده و به سرعت برای رهایی وی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۲ نفر از عاملین اصلی ربایش که اصالتاً بلوچ بودند پیش از رسیدن پلیس محل را ترک و در استان اصفهان مخفی شده بودند که مأموران با اخذ نیابت قضایی به محل اعزام و با انجام اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی محل اختفای آدم ربایان را شناسایی و در یک عملیات منسجم نامبردگان دستگیر، ۲ دستگاه خودرو از آنان توقیف و تعداد ۱۳ حساب بانکی متهمان مسدود شد.

سردار جاویدان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده خود شده، بیان کرد: مردم و خانواده فرد آزاد شده از اقدام پلیس استان به شدت شادمان بوده و از فرزندان خود در مجموعه انتظامی تقدیر کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها