در دیدار تدارکاتی؛

تیم‌های ملی بسکتبال ایران و روسیه به مصاف هم می‌روند



رسانه‌های روسیه از برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی بسکتبال ایران در مرداد ماه امسال خبر دادند.

به گزارش صبح ساحل، بر اساس اعلام رسانه‌های روسی، فدراسیون بسکتبال این کشور از برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی ایران در روزهای ۱۶ و ۱۸ مرداد در این کشور خبر داد.

شاگردان هاکان دمیر که این روزها درگیر اردوهای آماده‌سازی خود برای حضور در جام‌جهانی و بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو هستند طبق برنامه قرار است با سفر به روسیه در نیمه مردادماه ۲ دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی روسیه داشته باشند.

پیش از این چند بازی دوستانه تیم ملی قطعی شده بود که طبق برنامه شاگردان هاکان دمیر ۲۵ تیرماه کمپ تمرینی خود را در ترکیه برپا خواهند کرد و بعد از آن راهی لبنان می‌شوند تا با تیم ملی این کشور دیداری دوستانه را برگزار کنند.

ملی‌پوشان کشورمان بعد از این دیدارها، ۵ مرداد به تهران باز خواهند گشت تا ادامه برنامه‌های خود را در ایران دنبال کنند.

جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ از ۳ تا ۱۹ شهریور به میزبانی ۳ کشور ژاپن، فیلیپین و اندونزی برگزار خواهد شد که طی آن آسمان‌خراش‌های ایرانی باید روز شنبه ۴ شهریور به مصاف برزیل بروند و در روز دوشنبه ششم این ماه رو در روی ساحل عاج قرار بگیرند. آخرین بازی ایران در مرحله مقدماتی چهارشنبه ۸ شهریور خواهد بود که طی آن ملی‌پوشان کشورمان برابر اسپانیا صف‌آرایی خواهند کرد.بعد از این رویداد آسمانخراش‌های ایرانی آماده حضور در بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو خواهند شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها