استاندار هرمزگان تاکید کرد:

لزوم تکمیل ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی در هرمزگان تا قبل از سفر رئیس جمهور



استاندار هرمزگان بازگشایی راه ۱۵۵ روستا و بیش از ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی را جزو اولویت‌های کاری اداره کل راهداری استان دانست و بر لزوم تکمیل این پروژه‌ها تا قبل از دور دوم سفر رییس‌جمهور به هرمزگان تاکید کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی عصر چهارشنبه در نشست بررسی مصوبات دور نخست سفر رییس جمهور به هرمزگان افزود: همچنین ۵۴ نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده در سطح محورهای مواصلاتی استان اصلاح شود.

وی بهره‌برداری از ۵۵ کیلومتر راه‌های اصلی هرمزگان را یکی از طرح‌های مهم استان عنوان و بیان کرد: محورهای کهورستان به لار، بستک و همچنین محور لار، فاریاب، زیارتعلی به سیاهو جزو پروژه‌های مهم است که ضرورت دارد در انجام عملیات اجرایی تسریع شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهار کرد: پروژه تکمیل رینگ دور جزیره هرمز نیز لازم است با بازطراحی کرویدورهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در بخش‌هایی از دور جزیره اجرا شود.

دوستی تاکید کرد: ورودی‌های شهر بندرعباس در بحث جاده، راه‌آهن و فرودگاه وضعیت مناسبی ندارد و با توجه به اینکه ساماندهی ورودی‌ها در راه‌آهن و فرودگاه هزینه کمتری نسبت به ورودی‌های جاده‌ای دارد باید تا آبان‌ماه ساماندهی شود و طرح محوطه‌سازی ایستگاه راه‌آهن بندرعباس و توسعه سیستم تهویه این ایستگاه نیز هرچه سریع‌تر انجام شود.

وی، در بررسی پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان هرمزگان، توسعه زیرساخت‌های آموزشی را امری مهم دانست و گفت: تفاهم‌نامه‌های راه‌اندازی دانشگاه‌های علوم پزشکی شرق و غرب استان منعقد شده و لازم است با فراهم کردن مقدمات عملیات اجرایی‌های آن آغاز شود.

 

مردم هرچه سریع‌تر برای دریافت سند مالکیت در نوار ساحلی اقدام کنند
استاندار هرمزگان همچنین در بررسی تعهدات بخش مسکن استان با اشاره به اهمیت صدور اسناد مالکیت برای مردم در جزیره هرمز، بافت فرسوده شهری و نوار ساحلی سطح استان، گفت: مردم برای دریافت سند مالکیت املاک به ویژه در املاک نوار ساحلی که موانع ناشی از قرارگرفتن در حریم ۶۰ متر ‌آن‌ها برطرف شده است سریع مقدام کنند، چرا که ممکن است این امکان در آینده با محدودیت‌هایی مواجه شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها