امکان حذف خودکار پست‌ها در پلتفرم Threads؛ به زودی



پلتفرم Threads به زودی امکان حذف خودکار پست‌ها را برای کاربران ایجاد می‌کند.

 

به گزارش صبح ساحل، پس از این که مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، Thread را در ۶ جولای راه اندازی کرد، توییتر تغییراتی را ایجاد کرد؛ به گونه‌ای که این شرکت بی سر و صدا محدودیت‌های ورود به سیستم برای مشاهده توییت‌ها را حذف کرد.

 اکنون آدام موسری، رئیس اینستاگرام در پاسخ به درخواست ها در مورد حذف خودکار پست‌ها پس از ۹۰ روز، گفته است: من به ۳۰ روز فکر می‌کردم؛ اما شاید ۹۰ روز بهتر باشد. این ویژگی وقتی در Threads منتشر شود، Threads به طور خودکار پست‌ها را پس از ۹۰ روز حذف می‌کند.
 
از سوی دیگر، توییتر از زمان روی کار آمدن ایلان ماسک در اکتبر ۲۰۲۲ شاهد تغییرات شدیدی بوده است. اخراج‌ها، معرفی یک سرویس اشتراک کاملاً جدید و برخی تغییرات دیگر که ممکن است مورد پسند برخی از کاربران قرار نگرفته باشند.
 
Threads به عنوان یک جایگزین توییتر با پایگاه کاربری آماده اینستاگرام ارائه می‌شود. تا زمانی که یک حساب کاربری اینستاگرام دارید، نیازی به باز کردن حساب Threads ندارید. فرآیند ثبت نام، ظاهر و احساس مشابه اینستاگرام داشته باشد.
 
اتفاقا Threads مشخص کرده است که به هیچ وجه نمی‌خواهد جایگزین توییتر شود، موسری در یک تاپیک گفت: هدف جایگزینی توییتر نیست، هدف ایجاد یک فضای عمومی برای کسانی در اینستاگرام است که توئیتر ندارند و علاقه‌مند به مکان‌های کمتر خشم آلود برای مکالمه‌ها هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها