ملی‌پوش سنگنوردی:

هیچ نیتی برای بی احترامی به پرچم ایران نداشتم



ملی‌پوش سنگنوردی ایران به حواشی پیش آمده واکنش نشان داد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایسنا، ویدئویی با عنوان بی‌احترامی ورزشکار سنگنوردی ایران به پرچم جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی منتشر شده است. پس از این اتفاق، فدراسیون کوهنوردی به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد که ورزشکار خاطی فعلا از حضور در مسابقات رسمی محروم است.

علی برات زاده پس از حواشی ایجاد شده در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: هیچ نیتی برای بی احترامی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران نبوده است. این اتفاق تنها بر اساس یک سوءتفاهم تبدیل به موضوعی بزرگ و ناعادلانه شده است.

   

رییس فدراسیون کوهنوردی: سهوی بودن کار برات‌زاده را نمی‌پذیریم

رضا زارعی، رییس فدراسیون کوهنوردی در خصوص حواشی مسابقات سنگنوردی جهانی فرانسه که توسط علی برات‌زاده به وجود آمد، اظهار داشت: فدراسیون در این خصوص بیانیه داد. برات‌زاده هم به من پیام داد و عذرخواهی کرد و ادعا کرد که کارش سهوی بوده است اما خب این مساله جزو خط قرمزهای جامعه است و فدراسیون به شدیدترین شکل با این موضوع برخورد خواهد کرد. وی در مورد این اقدام‌ بیان کرد: عده‌ای فقط به دنبال تحریک ورزشکاران بودند. من برات‌زاده را از خیلی سال قبل می‌شناسم. او پسر بسیار با خلاق و خانواده دوستی است و از خواهر معلولش نگهداری می‌کند. او همیشه سر به زیر بوده و سرش به زندگی خودش بوده است. در اردوها هم جزو بچه‌های منضبط بوده است. حتی در برخی اعزام‌ها حقش بوده که برود اما به خاطر جوانگرایی اعزام نشده و هیچ اعتراضی هم نداشته است. اما خب یک زمان‌هایی است که به تحریک برخی افراد این اتفاق رخ می‌دهد. پست‌های اینستاگرامی او در گذشته هم به همین دلیل بوده است. رییس فدراسیون کوهنوردی عنوان کرد: در این مسابقات تمرکز بسیار بالایی برای کسب سهمیه المپیک داشت. اگر در اینجا نتایجش خوب بود، با توجه به مسابقات قبلی خود می‌توانست جزو ۲۰ نفری باشد که به انتخابی المپیک می‌روند. در نهایت کاری که کرد کار بسیار اشتباه و خطای بزرگی بود. حالا او پیامی داده و اعلام کرده که سهوی بوده اما این موضوع از نظر ما پذیرفتنی نیست.

زارعی عنوان کرد: نگاه جامعه و نظام جمهوری اسلامی ایران نگاه پدرانه بوده است. یعنی هیچوقت سعی نکرده بچه‌هایی که این کارها را می‌کنند را طرد کند. همیشه سعی کرده که بچه‌ها به اشتباه خودشان پی ببرند. ما نمی توانیم با نگاه طردکننده به این اتفاقات نگاه کنیم. وی در مورد اینکه این کارها باعث می‌شود تا فدراسیون وارد چالش‌های جدی شود، گفت: ما در حال حاضر باید تلاش کنیم که کسب سهمیه داشته باشیم. وزارت ورزش هم در این خصوص حمایت کرده است اما این اتفاقات حاشیه ایجاد می‌کند.

در ادامه پست منتشر شده توسط برات زاده را می‌خوانید. 

  

هیچ نیتی برای بی احترامی به پرچم ایران نداشتم

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها