مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس خبر داد:

لکه‌گیری آسفالت محلات در سطح منطقه سه



مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس از لکه‌گیری آسفالت محلات سطح این منطقه خبر داد.


به گزارش صبح ساحل، «امید آرمات»، مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس گفت: با هدف ارتقاء سطح کیفی و تسهیل در عبور و مرور وسائل نقلیه آسفالت سطح منطقه سه در حال انجام است و عملیات اجرایی آن نیز تداوم خواهد داشت.


آرمات اضافه کرد: از آنجایی که بیشترین گلایه مردم بندرعباس فرسودگی آسفالت معابر و خیابان‌های شهر است سیاست اصلی و اولویت شهرداری بندرعباس ، ارتقاء کیفیت وضعیت موجودآسفالت سطح منطقه بوده است.


آرمات با اشاره به اجرای خدمات صورت گرفته در بخش آسفالت در سال گذشته ، اضافه کرد: در سال گذشته حدود 15000 متر مربع آسفالت در مناطق مختلف انجام شده است. همچنین شیب سوق فعالیت‌ها و خدمات در حوزه‌های آسفالت در سطح منطقه سه در بخش فرسوده و محلات بوده که این مهم رضایتمندی خوبی در بین شهروندان ایجاد کرده است.


وی بیشترین گلایه مردم بندرعباس را فرسودگی آسفالت معابر و خیابان‌های شهر عنوان کرد و گفت: گلایه مردم در این خصوص را قبول داریم و در تلاش هستیم تا با اولویت وضعیت آسفالت را بهبود بخشیم، اما باید توجه داشته باشیم که همه دغدغه مردم و مخصوصا جوانان شهر آسفالت کردن نیست. شهرداری باید در کنار خدمات عمرانی که انجام می‌دهد به فکر همه موضوعات باشد.


مدیر منطقه سه خاطر نشان کرد: در همین راستا از ابتدای سال تاکنون 2800مترمربع از سطح منطقه سه ترمیم مرمت و لکه گیری شده است و همچنین 2415متر مربع هم از سطح محلات از جمله کوچه های رضوان و طلیعه 23 لکه گیری شده و کوچه های شیر سوم ، سه راه برق، سه راه سازمان و .... در دستور کار منطقه سه قرار دارد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها