از ابتدای خرید گندم تا پایان فصل؛

بیش از 60 هزار تن گندم از کشاورزان هرمزگان خریداری شد



رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان با اشاره به اتمام خرید گندم در این استان، گفت: کشاورزان استان از ابتدای خرید گندم تا پایان فصل خرید بالغ بر 60 هزار تن گندم مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید تشکل‌های تعاونی روستایی تحویل داده‌اند.

به گزارش صبح ساحل، «محمدرضا ماندگاری»، رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان با اشاره به اتمام خرید گندم در استان، گفت: کشاورزان استان از ابتدای خرید گندم تا پایان فصل خرید بالغ بر 60 هزار تن گندم مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید تشکل های تعاونی روستایی تحویل داده‌اند.

ماندگاری با بیان اینکه 11 مرکز خرید گندم در استان فعال بود، افزود: از ابتدای سال تا نیمه اول تیرماه 1402 خرید تضمینی گندم در 5 شهرستان های استان شامل حاجی آباد بالغ بر 35هزارو 905 تن، میناب 10 هزارو 238 تن، رودان 10 هزارو 34 تن، پارسیان 2 هزارو 201تن، بستک 2 هزارو 8 تن توسط شبکه تعاون روستایی هرمزگان از کشاورزان خریداری شد.

به گفته وی، در مجموع 60 هزارو 386 تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی هرمزگان خریداری شده است.

ماندگاری در پایان به آمار نهایی خرید کلزا توسط شبکه تعاون روستایی هرمزگان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تا نیمه تیرماه 1402 در شهرستان های استان نظیر رودان حدود 261 تن و 850 کیلوگرم و همچنین در شهرستان حاجی آباد بالغ بر 69تن و 640 کیلوگرم، محصول کلزا توسط شبکه تعاونی روستایی هرمزگان خریداری شد.

لازم به ذکر است؛ مجموع کلزای خریداری شده در این دو شهرستان مذکور توسط شبکه تعاون روستایی هرمزگان بالغ بر 331 تن و 490 کیلوگرم است.

منتشر شده: 1
به دنبال حق خواهی
۲۹ تیر ۱۴۰۲
چرا به قاچاق گازوئیل در هرمزگان رسیدگی نمیشه
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها