اعلام محدودیت های ترافیکی ویژه پنجم محرم در میناب



رئیس پلیس راهور میناب گفت: محدودیت‌های ترافیکی مراسم علم گردانی پنجم محرم در شهر میناب اعلام شد.

               

به گزارش صبح ساحل، سروان خلیل امینی ضمن تسلیت ایام محرم الحرام اظهار داشت: باعنایت به اینکه برگزاری مراسم ویژه عزاداری سنتی و مذهبی علم گردانی در روز پنجم محرم قدمت چند صد ساله دارد با توجه به سیل مشتاقان ودلدادگان ابا عبدلله الحسین را در این روز شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: به همین دلیل پلیس راهور بر اساس وظیفه در راستای تامین امنیت ترافیکی از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه یکم مرداد ماه الی پایان مراسم در ۵ نقطه محدودیت تردد اعمال خواهد کرد.

وی با برشماری مناطق دارای محدودیت ترافیکی خاطر نشان کرد: ابتدای پل استقلال از مسیر شمال به جنوب مسیر جایگزین بلوار ولی عصر میدان تیاب پل بسیج بلوار ال محمد(ص)، تقاطع ۱۷ شهریور از مسیر غرب به شرق به طرف بلوار معلم مسیر جایگزین بلوار معلم به سمت پنج شنبه بازار، تقاطع پنجشنبه بازار از مسیر غرب به شرق به سمت بلوار ساحلی مسیر جایگزین بلوار پنجشنبه بازار به سمت میدان وقف؛ تقاطع حضرت امام از مسیر جنوب به شمال به سمت خیابان ۱۵خرداد مسیر جایگزین ۱-بلوار بسیج -غدیر شمالی ۲-بلوار بسیج به سمت بلوار ساحلی و تقاطع  بسیج از مسیر جنوب به شمال به سمت  میدان شهدا مسیر جایگزین بلواربسیج - خیابان غدیر شمالی - بلوار حضرت امام به سمت میدان شیخ آباد.

امینی افزود: تمامی عزاداران حسینی بخصوص شهروندان محترم میناب انتظار داریم از به همراه آوردن خودروهای شخصی واز توقف و تردد در مسیر حرکت عزاداران و مشتاقان جدا خوداری کرده و کسبه و بازاریان از پارک کردن و توقف خودروها در مسیر اعلامی خوداری کنند.

وی خاطر نشان کرد: درصورت توقف درجهت برقراری نظم وامنیت ترافیکی خودروی آنها به پارکینگ انتقال داده خواهد شد. از کلیه رانندگان توقع داریم صبر و شکیبایی را در دستور کار خود قرار دهند و از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند و به توصیه های پلیس توجه کرده و نهایت همکاری را داشته باشند. در ضمن برای رفاه حال شهروندان و عزاداران حسینی پارکینگ میناب مال در بلوار بسیج در نظر گرفته شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها