راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خبرداد:

تامین و ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی زائران اربعین حسینی



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان بر تامین و ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی زائران اربعین حسینی و رفع مشکل کمبود ناوگان مسافربری برای اعزام زائرین تاکید کرد.

           

به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: با عنایت به ابلاغ استاندار هرمزگان به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان، به عنوان رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت استان معرفی گردید.

شرفی افزود: با توجه به در پیش بودن ایام طرح اعزام زائرین محترم اربعین حسینی که به طور همزمان در سراسر کشور انجام خواهد شد، این اداره کل جهت ارائه بهتر خدمات به زائرین محترم،جلسه ای با اعضا کمیته حمل و نقل سوخت استان، برگزار کرد.

وی تشریح کرد: با شرکت‌های مسافربری فعال در حوزه مسافرین مبنی بر تامین ناوگان مورد نیاز در جابجایی زائران صحبت شده و مقرر شده با طرف اول قرارداد خود جهت تامین ناوگان مورد نیاز اقدام لازم انجام پذیرد.

مدیر کل راهداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود ناوگان مسافربری در سراسر کشور جلسه‌ای به منظور تامین ناوگان در ایام اربعین حسینی و اعزام زائران محترم، مقرر شده از ظرفیت ناوگان در اختیار صنایع و مراکز تولیدی استفاده شود‌.

وی با اشاره به مشکلات در خصوص نرخ کرایه ها گفت: نرخ کرایه حمل زائرین برای ایام طرح اربعین هر ساله در این ایام توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده کشور اعلام می‌ شود، برای امسال هم این اعلام نرخ ها در دست پیگیری بوده و متعاقباً اطلاع رسانی انجام خواهد پذیرفت.

وی یادآور شد: سال گذشته با اقداماتی که کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین انجام داد رضایتمندی خوبی به خصوص در جا به جایی زائران اربعین حسینی صورت گرفت و امیدواریم امسال نیز این رضایتمندی نیز افزایش یابد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها