شهرداری جاسک برگزار کرد

مسابقات دارت و تیراندازی با تفنگ بادی



به همت شهرداری جاسک و با همکاری اداره ورزش و جوانان به منظور شادابی ، نشاط و سلامتی بین کارمندان و کارکنان یک‌ دوره مسابقات ورزشی دارت و تیراندازی با تفنگ بادی با شرکت سی نفر در محل سالن اداره ورزش وجوانان برگزار شد.

   
به گزارش صبح ساحل، عباسیان شهردار جاسک گفت:  به منظور شادابی ، نشاط و تندرستی بین کارمندان شهرداری جاسک جشنواره ورزشی در دو رشته دارت و تیراندازی با تفنگ بادی در محل سالن اداره ورزش برگزار کردیم که با استقبال خوب کارمندان روبرو شد.
وی بیان داشت: با تصمیم شورای معاونین  و مسول ورزش شهرداری در نظر داریم به منظور  شادابی و نشاط در بین محلات سطح شهر هم هر جمعه یک محله جشنواره فرهنگی ورزشی برگزار کنیم.
شهردار جاسک گفت: از همکاری خوب اداره ورزش وجوانان و شورای شهر و مسول ورزش شهرداری  که در امر برگزاری مسابقات کارمندان تلاش کردند تشکر می کنم. در پایان و در  مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی محمد بادسار با ۲۱ امتیاز اول ، علی بیت الهی با ۱۶ امتیاز دوم  ، عبدالمجید رامشک با ۱۲ امتیاز سوم، محمد مهدی پور و  مراد بازگری چهارم و پنجم شدند.
در مسابقات دارت محمد مهدی پور با ۴۰ امتیاز اول شد.  شهداد امای با ۳۸ا متیاز دوم،  شعیب باقریان ، علی امای و محمد بادسار عناوین سوم تا پنجم را کسب کردند.
شهداد امای در امر قضاوت و برگزاری مسابقات تیراندازی و دارت همکاری خوبی داشتند.  مراسم اهدا جوایز این مسابقات باحضور.   عباسیان شهردار و عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک برگزار شد.

   

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها