مدیرکل راهداری هرمزگان:

تونل تنگه زاغ همچنان مسدود است/ خسارت ۱۰۰ میلیارد تومانی آتش‌سوزی به تونل



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: با تلاش راهداران ۸ دستگاه خودروی سوخته از داخل تونل تنگه زاغ بیرون کشیده شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته باشگاه خبرنگاران، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: پس از وقوع تصادف و حریق در تونل تنگه زاغ (راهدار فداکار) در محور بندرعباس-حاجی آباد که حدود ساعت ۳ بامداد دیروز رخ داد، بلافاصله عملیات امداد رسانی و خروج خودرو‌های سوخته آغاز شد.

شرفی گفت: با تلاش راهداران ۸ دستگاه خودروی سوخته شب گذشته از داخل تونل بیرون کشیده شد، اما این تونل همچنان مسدود است.

او گفت: طبق برآورد اولیه تصادف و حریق روز گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به سیستم روشنایی، تهویه و آسفالت تونل خسارت وارد کرده است و راهداران همچنان مشغول پاکسازی این تونل هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: میزان دقیق خسارت پس از پاکسازی کامل تونل و بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد.

شرفی گفت: امکان بازگشایی تونل تا پایان عملیات پاکسازی و ایمن سازی وجود ندارد، اما در تلاش هستیم که این تونل هر چه سریع‌تر بازگشایی شود.

او گفت:اکنون تردد در مسیر بندرعباس به حاجی آباد و برعکس به صورت دو طرفه از طریق تونل ۱۷ شهریور در حال انجام است و با توجه به ترافیک نسبتا سنگین در این مسیر، به مردم و رانندگان توصیه می‌کنیم که از تردد‌های غیر ضروری جدا خودداری کنند.

 

حدود ساعت ۳ بامداد دیروز یک دستگاه تریلی با یک دستگاه تانکر حامل بنزین در تونل تنگه زاغ (راهدار فداکار) تصادف کرد که منجر به وقوع انفجار و آتش سوزی گسترده شد.

طبق آخرین آمار بر اثر این حادثه ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۴ نفر نیز مصدوم شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها