آگهــی جذب نیرو در شرکت پالایش نفت آفتاب 1402



شركت پالایش نفت آفتاب با استعانت از خداوند متعال و با هدف توسعه کیفیت و کمیت تولیدات خود در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای عملیاتی و ستادی تعداد 200  نفر از داوطلبان بومی 
واجد شرایط را در مقاطع مختلف تحصیلی، در رشته ها و گرایش های مندرج در جدول ذیل از بین فارغ التحصیلان دانشگاهها و مؤسسات آموزشی عالی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق برگزاری آزمون استخدامی كتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش بصورت قراردادی در چارچوب قانون كار و تأمین اجتماعی دعوت به همكاری نماید.
4-آزمون کتبی
کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه‌ای بوده و ضرایب تمام مواد امتحانی یک می‌باشد. ضمناً به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد. از متقاضیان عناوین شغلی اپراتور و آتش نشان، فقط آزمون عمومی به عمل خواهد آمد و آزمون تخصصی ندارند.
5-مراحل و مدارک موردنیاز جهت ثبت نام 
ثبت نام واجدین شرایط منحصراً از تاریخ 01/05/1402 لغایت 15/05/1402 با مراجعه به سایت دانشگاه هرمزگان و شرکت پالایش نفت آفتاب به آدرس hormozgan.ac.ir و aftabor.com انجام می پذیرد. متقاضیان می‌بایست در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
5-1-مطالعه شرایط آزمون
داوطلب متقاضی جذب، می‌بایست در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در متن آگهی را داشته باشد. اکیدا توصیه می‌شود داوطلبین محترم، قبل از ثبت‌نام، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون اقدام نمایند. ضمنا کلیه اطلاع رسانی‌های آزمون از طریق سایت ثبت نام صورت خواهد گرفت.
5-2-ثبت نام در آزمون
مراحل ثبت نام به صورت زیر است: 
1-مراجعه به سایت ثبت نام به نشانی hormozgan.ac.ir و aftabor.com
2-تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور
3-ارسال عکس: داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی 4 *3 با حجم کمتر از 80 کیلوبایت را اسکن نموده و فایل آن را از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی ارسال نماید.
4-پرداخت مبلغ 1750000 ریال (صدو هفتاد و پنچ هزار تومان) بابت هزینه ثبت نام به صورت پرداخت الکترونیکی.
تذکر1: اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه 
و ...) قابل قبول نمی‌باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
تذکر2: هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام و انتخاب فقط یک رشته شغلی را دارد. ضمنا ثبت نام بصورت ناقص یا به نحو غیر از ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی مذکور مورد قبول نخواهد بود. 
تذکر3: هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
تذکر4: لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده برعهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک و کپی آنها را به همراه داشته باشند.
تذکر5: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونهای قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می‌شود رخ داده است، تاکید می‌گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباها عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
تذکر6: متقاضیان می بایست در طول فرآیند جذب بصورت مستمر، جهت آگاهی از اطلاعیه ها و نتایج مراحل مختلف، به وب سایت ثبت نام مراجعه نمایند. لذا عدم اطلاع داوطلب از مراحل و جزئیات جذب موجب هیچگونه حقی برای وی نمی گردد. 
6-زمان توزیع کارت ورود به جلسه
کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از تاریخ 22/05/1402 لغایت 25/05/1402 از طریق سایت ثبت نام قابل دریافت است. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارك داوطلبان پس از اجرای آزمون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
7- زمان و محل برگزاری آزمون
تاریخ برگزاری آزمون هر داوطلب در یکی از روزهای پنج شنبه مورخ 26/05/1402 یا جمعه مورخ 27/05/1402 در شهر بندرعباس می باشد. حوزه برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبان قید خواهد شد.
8-شرایط سنجش افراد و اعلام نتیجه 
معرفی داوطلبان جهت بررسی مدارك و سایر مراحل جذب، منوط به کسب حدنصاب لازم در آزمون کتبی می‌باشد. انتخاب داوطلبان جهت بررسی مدارك و دعوت به مصاحبه تخصصی به میزان چند برابر ظرفیت از میان داوطلبان دارای حدنصاب علمی با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه صورت می‌پذیرد.
تبصره: امتیاز داوطلبان با ارزش وزنی چهل درصد برای دروس عمومی و شصت درصد برای دروس تخصصی محاسبه می‌گردد.
تذکر 1: با توجه به اینکه مدارك متقاضیان حسب نیاز شرکت پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان چند برابر ظرفیت از میان داوطلبان دارای حدنصاب علمی با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه بررسی خواهد شد، چنانچه در هر زمان محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد، اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری به عمل خواهد آمد و قرارداد وی فسخ خواهد شد. ضمنا وجه واریزی بابت ثبت‌نام، تحت هیچ عنوان عودت داده نخواهد شد.
تذکر 2: تشخیص شرکت در رد یا پذیرش داوطلبان در هریک از مراحل نافذ و قاطع بوده و داوطلبان حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می‌نمایند .
9-مواد آزمون
آزمون عمومی و تخصصی به صورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی می باشد. مواد آزمون عمومی شامل زبان و ادبیات فارسی، هوش و استعداد تحصیلی، مبانی کامپیوتر و زبان انگلیسی می‌باشد. مواد آزمون اختصاصی به شرح مفاد مندرج در جدول (2) خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها