۶ پایگاه ثابت و سیار برای خونگیری عزاداران حسینی در هرمزگان فعال است



مدیرکل انتقال خون هرمزگان از فعالیت ۶ پایگاه ثابت و سیار برای خونگیری از عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

      

به گزارش صبح ساحل، ایمان زارعی صبح امروز (چهارم مردادماه) در تشریح این خبر، افزود: ۶ پایگاه ثابت و سیار در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، میناب، رودان و قشم آماده خونگیری از عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا است.

وی با بیان اینکه روزانه به حدود ۲۰۰ واحد خون نیاز داریم، خاطرنشان کرد: آقایان هر سه ماه یک بار و بانوان هر چهار ماه یک بار می‌توانند خون اهدا کنند.

زارعی در خصوص ساعت کاری پایگاه‌های انتقال خون هرمزگان در روزهای تاسوعا و عاشورا عنوان کرد: در بندرعباس پایگاه مرکزی انتقال خون صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ و پایگاه سیار امامزاده سید مظفر (ع): عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲، در بندرلنگه پایگاه مرکزی صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰، در قشم پایگاه مرکزی صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱، در رودان پایگاه سیار صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و در میناب پایگاه مرکزی روز تاسوعا صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ و در روز عاشورا صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ فعل هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها