نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

در کنار عزاداری‌ها باید فضیلت‌های عاشورا زنده نگه داشته شوند



نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت:در کنار عزاداری‌ها باید فضیلت‌های عاشورا نیز زنده نگه داشته شوند که مقابله با ظلم و قبول نکردن ذلت مهم‌ترین فضیلت‌های این رویداد است.

به گزارش صبح ساحل، «حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده»، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ظهر امروز (ششم مردادماه) در خطبه‌های نماز جمعه روز عاشورا گفت: در روزهای گذشته معاندان تبلیغاتی را برای تحریم شرکت در عزاداری‌ها یا پوشیدن پیراهن مشکی به راه انداخته بودند تا حرمت محرم را بشکنند اما شکست خوردند.

وی اضافه کرد: ماه محرم چنان جایگاهی نزد مردم ایران دارد که در گذشته حتی افرادی که ممکن بود در مواردی چندان خوشنام نباشند در دهه محرم و به حرمت امام حسین(ع) دست به هیچ کار خلافی نمی زدند.

خطیب جمعه بندرعباس ضمن قدردانی از اقشار مختلف مردم بیان کرد: در کنار عزاداری‌ها باید فضیلت‌های عاشورا نیز زنده نگه داشته شوند که مقابله با ظلم و قبول نکردن ذلت مهم‌ترین فضیلت‌های این رویداد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: به تازگی شاهد تحرکات مذبوحانه آمریکایی‌ها به بهانه برقراری امنیت در خلیج فارس هستیم در حالی که خودشان دلیل اصلی ناامنی هستند و کشورهای منطقه نیز این نکته را دریافته‌اند.

به گفته نماینده ولی فقیه در هرمزگان؛ آمریکا به دنبال در دست گرفتن نبض انرژی منطقه است و می‌خواهد در برابر اتحاد کشورهای اسلامی خودی نشان بدهند اما نمی‌دانند به تعبیر رهبری دوران "بزن و دررو" گذشته است و کوچکترین اقدام آنها علیه نفتکش‌ها و منافع ایران با پاسخ شدید و مقابله به مثل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مواجه می‌شود.

وی در آخرین بخش سخنان خود از اقدام جدید برای حل مشکل پمپ بنزین‌ها در بندرعباس و حل مشکل قاچاق سوخت تشکر کرد و خواستار استمرار برنامه‌ها برای حل اساسی این مشکلات شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها