امحاء بیش از 52 تن کالای قاچاق در هرمزگان



فرمانده انتظامی استان هرمزگان در حاشیه مراسم امحا 52 تن کالای قاچاق در استان، پدیده شوم قاچاق را یکی از معضلات عمده اجتماعی و اقتصادی کشور دانسته و گفت: قاچاق کالا و ارز امروز تولید و اشتغال ما حتی سلامت جامعه ما را هدف قرار داده است.
 
به گزارش صبح ساحل، سردار "علی اکبر جاویدان" در حاشیه مراسم امحاء انواع کالای قاچاق که در حاشیه شهرستان بندرعباس صورت پذیرفت، طی سخنانی پدیده شوم قاچاق را یکی از معضلات عمده اجتماعی و اقتصادی کشور عنوان کرده و گفت: نیروی انتظامی افتخار دارد که به عنوان پرچمدار مقابله و مبارزه با قاچاق و با همکاری و همراهی همه نهادها و سازمان های دولتی کشوری و لشکری از همه ظرفیت های خودش استفاده میکند. 
وی افزود: یکی از اولویت های مهم مأموریت های انتظامی امروز بحث مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق است بر همین اساس کالاهایی که به هر جهت به عنوان قاچاق کشف می شوند و ما تولید داخلی آن را داریم و یا اینکه کالاهای ممنوعه است می بایست امحاء بشوند که امروز هم بخشی از کشفیاتی که توسط همکاران بنده در حوزه انتظامی و دریابانی کشف و ضبط شده  با هماهنگی و همکاری بسیار خوب مقام قضائی و سایر دستگاههای متولی در  سطح استان در این مکان امحاء گردید.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان کالا های قاچاق امحاء شده را بالغ بر 10 میلیون نخ انواع سیگارهای قاچاق خارجی، بیش از 52 تن انواع توتون، لوازم آرایشی و مواد خوراکی ، البسه و... عنوان کرد.
سردار جاویدان در پایان ارزش ریالی کالاهای قاچاق امحا شده در این عملیات را بالغ بر 150میلیارد ریال عنوان و خاطر نشان کرد : با همت بالای همه کارکنان و فرزندان این ملت و سربازان ولایت در مجموعه انتظامی استان هرمزگان اجازه نخواهیم داد که این استان جولانگاه قاچاقچیان و قانون شکنان باشد و انشالله برابر قانون و با اقتدار با قاچاقچیان و قانون شکنان برخورد قاطعانه می شود.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها