سازمان ملی استاندارد کشور ورود کرد:

دستور ترخیص ۱۰۰۰ خودرو خارجی از اسکله شهید باهنر بندرعباس


نویسنده: سامیه طهورنیان

با پیگیری ها و ورود سازمان ملی استاندارد کشور، ۱۰۰۰خودرو خارجی در چهار مدل در اسکله شهید باهنر بندرعباس ترخیص می شود. از این ۱۰۰۰ خودرو، تاکنون ۳۰۰ خودرو به سازمان استاندارد اظهار شده است که ترخیص آن صبح امروز نهایی شد.

   

به گزارش صبح ساحل، صبح امروز با ورود اسلام پناه، رئیس سازمان ملی استاندارد، ترخیص خودروهای خارجی با هدف تنظیم بازار خودرویی کشور انجام شد.

بنا به اظهارات مسئولان اداره کل استاندارد هرمزگان، صاحب کالای ۱۰۰۰ خودرو خارجی در اظهارات و ارایه مستندات مربوط به خودرو ها تعلل داشته است و در این راستا از وی درخواست شده که در اولین فرصت کالاهای خود را اظهارکند و انبارها و محوطه اسکله شهید باهنر را از کالای خود خالی شود‌ که صبح امروز فرآیند ترخیص برای ۳۰۰ خودرو اظهار شده، انجام شد و مابقی پس از تطابق های لازم ترخیص خواهد شد.
   

گفتنی است که خودروها از نظر سازمان ملی استاندارد مشکلی نداشته و قابل ترخیص بوده و پیگیری های لازم جهت تسهیل واردات و روان سازی فرآیند ترخیص نیز انجام شده است اما صاحب کالا بنا به دلایلی، تاکنون تنها ۳۰۰ خودروی خود را اظهار کرده است.

این ترخیص ها با حضور اسلام پناه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان استاندارد کشور ،مهدی دوستی استاندار هرمزگان و محمدسروش سهیلی راد رئیس اداره کل استاندارد استان هرمزگان در اسکله شهید باهنر انجام شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها