مهرآفرینی با قلبی به وسعت آسمان‌ها



راحیل حسین زاده متولد 11/ 12 / 1376  از روستای چاهدسدان  منطقه گوده از توابع شهرستان بستک  دختری با سن کم اما اندیشه ای بزرگ وزیبا ،از کار آفرینان موفق که با راه اندازی کارگاه کیک پزی وآموزش آن به هنرجویان درفضای مجازی اکنون به عنوان یکی از نیک اندیشان منطقه شناخته می شود. 
او از  تاریخ ۱۴۰۱/۱/۳ به عنوان دختری مسئول و مهر آفرین  پا به عرصه ی فعالیتهای اجتماعی گذاشت. 
فعالیتهایی چون کمک به کودکان سیل زده بیرم وزلزله زده ی سایه خوش،  او توانسته تاکنون با کمک خیرین ودیگر دوستان همراهش  درجهت کمک به معلولین از خرید ویلچر تا وسایل زندگی، برگزاری مراسم ازدواج وتهیه ی وسایل اولیه زندگی برای پسر جوانی که به گفته‌ی خود او از جانب خانواده طرد شده بود ،کمک به بیماران وتهیه ی دارو برای آنان، تهیه وسایل و لوازم التحریر برای کودکان نیازمند وتهیه وسایل سرمایشی وگرمایشی منشاء خدمات موثری باشد . 
درحال حاضر راحیل مشغول ساخت خانه ای با تمام امکانات زندگی ورفاهی برای دختر بچه‌ای یتیم است که به همراه مادر دراتاقی متروکه  زندگی می‌کند. 
راحیل کمک های خانواده بخصوص صبوری مادر وهمراهی پدر ، دلگرمی وتشویق دوستان وپاکی وصداقت خود را رمز موفقیتش می داند. او کار خود را فردی اما با همدلی فالوورهایش از طریق فضای مجازی معرفی می کند وبرای  جوانان پیام تلاش وکوشش وخودباوری دارد .
مشکلات را به عنوان یک چالش می بیند ومعتقداست که برای موفقیت درهرکاری باید با چالش های آن مواجه شد وتنها چیزی که افق دیدگاه اوست دستیابی به اهداف و آرزوهایش است. 
کمپین مهرراحیل، کمپین کفیلان که سرپرستی یتیمان را برعهده میگیرد وکمپین حامیان مهر راحیل از کمپین های حمایتی است که او راه اندازی کرده است. 
او به عنوان یک بانوی ایرانی وفعال اجتماعی از مسئولین تقاضا دارد که به خانم‌های سرپرست خانوار توجه ویژه داشته باشند وهمچنین برای بهتر کردن زیر ساخت های روستایی برنامه ها وطرح های خوبی ارائه دهند و عملی کنند.
ویژه نامه بستک

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها