جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۲۳؛

تیم ملی بسکتبال ایران در اولین بازی خود مقابل برزیل، شکست خورد



تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود در جام‌جهانی بسکتبال مغلوب تیم برزیل شد.

به گزارش صبح ساحل، جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ به میزبانی فیلیپین، ژاپن و اندونزی از روز گذشته آغاز شد و تا ۱۹ شهریور با جدال ۳۲ تیم برتر جهان پیگیری می‌شود. در یکی از مهم‌ترین دیدارهای امروز تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود به مصاف برزیل رفت که این بازی در نهایت با شکست شاگردان هاکان دمیر رقم خورد.

در کوارتر اول این بازی برزیل همانطور که پیش‌بینی می‌شد با ارائه یک بازی برتر ۳۳ بر ۱۲ پیروز شد و با برتری ۲۴ بر ۱۳ در کوارتر دوم، نیمه نخست را ۵۷ بر ۲۵ به پایان برد تا شاگردان دمیر عملا شانسی برای نیمه دوم نداشته باشند.

در کوارتر سوم آسمان‌خراش‌های ایرانی برای کم کردن فاصله و نشان دادن توانمندی‌های خود وارد میدان شدند و در ادامه تلاش بسیاری برای کاهش اختلاف با تیم ملی برزیل یکی از تیم‌های قدرتمند جهان داشتند.

در این کوارتر نیز برزیل تیم برتر میدان بود و شاگردان هاکان دمیر به رغم تلاشی که انجام دادند در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ شکست خوردند، در کوارتر چهارم بازهم برزیل تیم برتر میدان بود و بازیکنان این تیم موفق شدند در نهایت با برتری ۱۰۰ بر ۵۹ این دیدار را به پایان ببرند.

تیم ایران در دومین و سومین بازی خود در این مرحله روز دوشنبه ششم شهریور و از ساعت ۱۳:۱۵ به مصاف ساحل عاج می‌رود و در روز ششم این رقابت‌ها روز چهارشنبه از ساعت ۱۷ برابر اسپانیا صف‌آرایی خواهد کرد. با اتمام رقابت‌های دور گروهی، دو تیم برتر هر گروه (۱۶ تیم) راهی مرحله بعد خواهند شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها