اجرای ۱۰پروژه عمرانی و خدماتی در شهر طبل

نواختن زنگ کار در شهر



شهردار طبل از انجام بیش از 10 پروژه عمرانی و خدماتی در طول یک سال گذشته با هدف ارتقای زیرساخت های شهری و توسعه گردشگری در شهر طبل خبر داد.

 


به گزارش صبح ساحل، سیدمسلم هاشمی با اعلام این خبر بیان داشت: شهرداری طبل جزو شهرداری های تازه تاسیس جزیره به حساب می آید و تلاش می کنیم با انجام فشرده پروژه های عمرانی و خدماتی به توسعه شهر سرعت ببخشیم.
وی ادامه داد: از همین روی آسفالت معابر شهری و پیاده روسازی، زیباسازی و رنگ آمیزی جداول به صورت گسترده در دست اقدام است و بسیاری از معابر شهر نیز در یک سال گذشته بهسازی و نزدیک به ۱۰ هزار مترمربع از پیاده روها سنگفرش های شده است.
شهردار طبل همچنین ارتقای صنعت گردشگری را یکی از رویکردهای مهم شهرداری برشمرد و افزود: توسعه اسکله گردشگری طی عملیات های عمرانی خاکریزی و آرمورچینی انجام و به منظور رفاه حال گردشگران کافه لنج اسکله نیز راه اندازی شده است.
وی اظهار داشت: نورپردازی اسکله نیز با هدف تسهیل تردد گردشگران در شب هنگام انجام شده و تاثیر مهمی در جذب گردشگران به این شهر داشته است.
هاشمی در ادامه توسعه سرانه ورزشی را یکی دیگر از رویکردهای مهم شهرداری دانست و تاکید کرد: به منظور افزایش فضاهای ورزشی و ایجاد تکاپو و نشاط اجتماعی ساماندهی ورزشگاه نورالدین ایرانی طبل در دستور کار قرار گرفت و این پروژه با احداث سکوی تماشگر، زهکشی، فنس کشی و نصب پایه های روشنایی به سرانجام رسید.
وی ادامه داد: همچنین ایجاد دو زمین چمن مصنوعی باغ بصره و و مجموعه ورزشی ساحلی از دیگر اقداماتی هست که در یک سال گذشته به منظور افزایش سرانه ورزشی انجام شده است.
شهردار طبل ساماندهی مسیل ها و خورهای سطح شهر را یکی دیگر از اقداماتی عنوان کرد که به منظور جمع آوری و هدایت آب های سطحی و سیلاب های احتمالی آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد.
هاشمی از خرید یک دستگاه ماشین حمل و 100 عدد سطل زباله نیز خبر داد و اضافه کرد: این اقدام با هدف ارتقای کیفیت ارائه شده در حوزه تنظیف شهری انجام شد و توسعه ناوگان خودرویی شهرداری در دستور کار قرار دارد.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و ارتقای کیفیت خدمات، رضایت شهروندان نیز افزایش یابد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها