لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

پالایش نفت فردا به دیدار مقاومت البرز می‌رود



در هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور فردا یکشنبه دوازدهم شهریور ماه ۷ بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل، تیم پالایش نفت بندرعباس تنها نماینده هرمزگان در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور که در بازی هفته پنجم در قزوین به تساوی یک یک دست یافت فردا یکشنبه در البرز به مصاف تیم مقاومت این شهر خواهد رفت.

پالایش نفت بندرعباس بعد از بازی با کراپ الوند قزوین با توجه به نزدیکی زمان دیدار خود با مقاومت البرز تصمیم گرفت  تا در تهران بمانده و با آمادگی بیشتر آخرین بازی خود پیش از تعطیلی لیگ را در کرج به انجام برساند.  هادی بزوال تیمش را به کمپ شرکت پالایش نفت در شهرری برد تا در فضایی آرام، تمرینات آماده‌سازی لازم برای رویارویی با مقاومت البرز را پشت‌ سر بگذارد. اتفاقی که قطعا خستگی سفر رفت و برگشت میان بندرعباس و تهران را به حداقل می‌رساند ضمن این که بازیکنان را در شرایط اردویی برای این مربی حفظ خواهد کرد.  در سایر دیدارهای این هفته که همزمان با بازی پالایش نفت بندرعباس و مقاومت البرز برگزار خواهد شد فولاد زرند ایرانیان با مس سونگون ورزقان بازی می کند.


سن ایچ ساوه از تیم گیتی پسند اصفهان میزبانی خواهد کرد. ایرالکو اراک با کراپ الوند قزوین دیدار خواهد کرد.
فرش آرا مشهد در خانه به مصاف شهرداری ساوه خواهد رفت. سفیر گفتمان تهران از تیم گهر زمین سیرجان میزبانی می کند و آنا صنعت قم با پوشاک ساری در قم بازی می کند.


گفتنی است پس از بازی روز یکشنبه، لیگ‌برتر تا ۳۱مرداد تعطیلات ۱۹ روزه‌ای را به منظور اعزام تیم‌ملی ایران به تورنمنت برزیل پشت‌سر خواهد گذاشت.تا پایان هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان با ۱۵ امتیاز و به دلیل تفاضل گل اول و دوم هستند.


تیم های سفیر گفتمان تهران، گهر زمین سیرجان و آنا پاسارگاد قم با ۱۰ امتیاز و به دلیل تفاضل سوم تا پنجم‌ هستند. فرش آرا مشهد با ۹ امتیاز در مکان ششم ایستاده است. شهرداری ساوه با ۷ امتیاز در جای هفتم قرار گرفته است. سن ایچ ساوه با ۶ امتیاز هشتم، پالایش نفت بندرعباس با ۵ امتیاز نهم، ایرالکو اراک با ۴ امتیاز دهم، فولاد زرند ایرانیان با ۲ امتیاز یازدهم ، پوشاک حافظ ساری و کراپ الوند با یک امتیاز دوازدهم و سیزدهم و تیم مقاومت البرز بدون امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر ایستاده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها