بیش از یک میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش نیروهای انتظامی و دریابانی استان، ضربه مهلک و سنگینی به بنیان قاچاقچیان وارد و بیش از یک میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در بندرکلاهی میناب کشف و ضبط شد. 

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با رصد و اقدام اطلاعاتی توسط عوامل انتظامی و دریابانی استان مبنی بر انباشت مقادیر زیادی سوخت قاچاق و قصد انتقال آن به‌وسیله مشک‌های ماری از طریق خور بندرکلاهی به سمت کشورهای حاشیه خلیج‌فارس با هماهنگی صورت گرفته، از بامداد امروز(پنجشنبه) طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت در این منطقه اجرا شد.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح ضربتی و مشترک، بیش از یک میلیون لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد و بیش از ۱۰۰ هزار متر لوله‌های انتقال سوخت از خشکی به دریا که به طرز ماهرانه توسط قاچاقچیان در زیر زمین پنهان شده بود به همراه تعداد ۵۰ عداد انواع مخازن کوچک و بزرگ لاستیکی و فلزی چند هزار لیتر بوسیله لودر و بیل میکانیکی در محل تخریب و امحا شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: سوخت‌های قاچاق کشف شده از مخازن و محل‌های انباشت، تخلیه و بوسیله هفت دستگاه کامیون تانکر به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منتقل شدند.

سردار جاویدان با بیان به اینکه در این عملیات تعداد ۱۰ نفر از عاملان قاچاق سوخت نیز دستگیر شدند، گفت: طرح‌های عملیاتی و ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت به‌صورت مستمر و با اقتدار توسط پلیس اجرا می‌شود و به قاچاقچیان هشدار می‌دهیم با تمام توان و اقتدار با عاملان قاچاق با جدیت برخورد می‌کند و هرگز اجازه نخواهد داد هیچ نقطه‌ای از استان محل امنی برای جولان قاچاقچیان و عوامل قانون گریز و منفعت طلب باشد و با هیچ فرد یا افرادی در این خصوص تعارف و مماشات نخواهیم کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها