رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در هرمزگان:

ائمه جمعه حاجی‌آباد و بندرلنگه خداحافظی می‌کنند



رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هرمزگان گفت: نماز جمعه هفته جاری حاجی آباد و بندرلنگه همراه با خداحافظی امامان جمعه این شهرستان‌ها خواهد بود.

 

به گزارش صبح ساحل، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فاضل‌پور با اشاره به اهمیت و جایگاه والای نماز جمعه، اظهار کرد: نماز جمعه یک مانور سیاسی اعتقادی و یکی از افتخارات و ثمره‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اتصال شبکه امامت به ولایت فقیه، تصریح کرد: امام جمعه از طرف ولی امر مسلمین در منطقه فعالیت می‌کند و به عنوان نماینده حاکمیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، سعی در اجرای سیاست‌های کلان مقام معظم رهبری و ترویج اندیشه‌های تابناک امامین انقلاب دارند.

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در هرمزگان، با اشاره به چرخش نخبگانی میان ائمه جمعه هرمزگان، تشریح کرد: در راستای چرخش نخبگانی و بهره‌گیری حداکثری از تمام ظرفیت‌های انسانی، تغییر چندین ائمه جمعه هرمزگان در دستور کار قرار دارد.

حجت‌الاسلام والسمسلمین احمد فاضل‌پور با اشاره به خداحافظی ائمه جمعه دو شهرستان رودان و پارسیان در خطبه‌های هفته گذشته، خاطرنشان کرد: در خطبه‌های هفته جاری دو امام جمعه شهرستان‌های بندرلنگه و حاجی‌آباد نیز از مردم خداحافظی خواهند کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها