نمایندگان تکواندوی ایران ۷۶ مدال و ۸ عنوان قهرمانی در شهریورماه کسب کردند



نمایندگان تکواندوی ایران در رده‌های سنی مختلف در مسابقات بین‌المللی که در طول شهریور ماه برگزار شد با نمایشی خوب در مجموع موفق به کسب ۷۶ مدال شدند.

به گزارش صبح ساحل، تیم‌های ملی تکواندوی ایران در رده‌های سنی مختلف در شهریور ماه عازم مسابقات بین المللی شدند که حاصل آن کسب ۷۶ مدال برای تکواندوی ایران بود که از این تعداد ۱۱ مدال سهم را ورزشکاران پاراتکواندوی ایران بدست آوردند.

تیم نونهالان دختر ایران در رقابت‌های جهانی موفق به کسب ۳ مدال طلا و ۳ نقره و کسب عنوان قهرمانی تیمی شدند. در بخش پسران نیز ایران با یک طلا و یک برنز در بخش تیمی به عنوان پنجمی رسید.

اما نمایندگان تکواندوی ایران در گرندپری پاریس در بخش دختران صاحب سک مدال برنز و در بخش پسران نیز ۲ مدال طلا و یک نقره را از آن خود کردند.

دیگر رویداد این ماه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا بود که ایران در بخش دختران با نمایشی خوب صاحب ۶ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز و کسب عنوان قهرمانی آسیا شد و در بخش پسران نیز نمایندگان ایران با ۲ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسیدند.

در بخش پومسه نوجوانان آسیا نیز دختران ایران با ۴ نقره و ۲ برنز نایب قهرمان شدند و پسران ایران نیز با ۳ نقره و ۴ برنز به عنوان سومی آسیا رسیدند.

تیم دختران تکواندوی ایران در رقابت‌های نونهالان آسیا نیز با کسب ۵ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز بر سکوی نخست آسیا ایستادند و در بخش پسران نیز سهم ایران ۳ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز و کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا بود. در بخش پومسه این مسابقات نیز دختران ایران با یک طلا و ۲ نقره،‌ قهرمان شدند و پسران ایران نیز با ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز بر سکوی دوم آسیا ایستادند.

همچنین دیگر رویداد شهریور ماه برای تکواندوی ایران با قهرمانی تیم های زنان و مردان ایران در قاره آسیا به پایان رسید. پاراتکواندوی ایران در بخش دختران با کسب ۴ مدال طلا و ۲ نقره بر سکوی نخست ایستاد و تیم پاراتکواندوی پسران ایران نیز با کسب ۲ طلا، ‌۳ نقره و یک برنز قهرمان آسیا شد.

به این ترتیب در این ماه تیم‌های دختران تکواندو و پاراتکواندوی ایران در مجموع صاحب ۶ عنوان قهرمانی و یک عنوان نایب قهرمانی تیمی شدند و تیم‌های پسران ایران نیز به ۲ عنوان قهرمانی تیمی، ۳ عنوان نایب قهرمانی و یک عنوان سومی رسیدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها