واریز معوقات ۶ ماهه حقوق بازنشستگان از فردا آغاز می‌شود



پرداخت مستمری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از روز دوشنبه بیستم شهریورماه آغاز شده است.
 
به گزارش صبح ساحل، بر اساس جدول اعلام شده از سوی سازمان تامین اجتماعی پرداخت حقوق بازنشستگان این سازمان بر اساس حروف الفبا خواهد بود و تا سی‌ام شهریورماه فرآیند پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه خواهد داشت.
   

تاریخ واریز مستمری شهریورماه سال ۱۴۰۲

آ – ا ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ حروف ب تا ش شعب تا ۲۰۰۰ نفر ۱۴۰۲/۰۶/۲۱ حروف ص تا‌ی شعب تا ۲۰۰۰ نفر ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ ب ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ پ ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ ت ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ ث ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ چ ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ج ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ژ ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ص ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ض ۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ز ۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ف ۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ح ۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ق ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ س ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ ر ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ بانک ملی ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ بانک ملت ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ بانک تجارت ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ پست بانک ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ بانک سپه ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ بانک کشاورزی ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ بانک صادرات ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ط ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ظ ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ خ ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ گ ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ل ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ و ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ه ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ غ ۱۴۰۲/۰۶/۳۰‌ی ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ذ ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ک ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ د ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ش ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ع ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ن ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ م ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ بنیاد شهید ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ همکاران بازنشسته ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

به‌نظر می‌رسد که پس از اینکه طی چند سال شاهد افزایش حقوق کارمندان دولت در میانه سال بودیم، سازمان برنامه و بودجه دیگر قصد ندارد چنین رویکردی در پیش بگیرد. باید به این نکته نیز توجه داشت که دولت بر کنترل کسری بودجه به‌عنوان یکی از عواملی که آن را تورم‌زا می‌داند تأکید داشته است و به‌نظر می‌رسد این تصمیم نیز در همین راستا گرفته شده است.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران گفت: ۷۰ درصد بازنشستگان تأمین اجتماعی با ماهی ۷ میلیون تومان فقط زنده‌اند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند!

نصرالله دریابیگی (رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران) در مراسم تجلیل از کانون بازنشستگان شهرستان‌های رامسر، تنکابن، عباس آباد و نوشهر ضمن قدردانی از زحمات کانون‌های بازنشستگی استان گفت: ۷۰ درصد بازنشستگان تأمین اجتماعی با ماهی ۷ میلیون تومان فقط زنده‌اند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند!

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران ضمن انتقاد شدید از شرایط معیشتی بازنشستگان گفت: زندگی امروز پیشکسوتان تولید و سازندگی در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی کشور تصریح کرد: بازنشستگان شریف ایران، کارگران دیروز این مرز و بوم‌اند که در سخت‌ترین شرایط در دفاع مقدس و همزمان سنگر تولید ایثارگری کردند و ۳۰ سال تمام در برابر تحریم‌های ظالمانه پرچم عزت و شرف جمهوری اسلامی را بالا آورده‌اند و حالا شایسته نیست که در تأمین حداقلی‌ترین نیاز‌های خود بمانند!

این مقام کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران و کانون عالی ضمن انتقاد از عدم اجرای قانون الزام درمان رایگان، نحوه توزیع تسهیلات بازنشستگان تأمین اجتماعی و دخالت‌های مکرر دولت در امور داخلی سازمان تأمین اجتماعی از جمله تلاش برای واگذاری بانک رفاه، گریزی هم به تعهدات بیمه آتیه حافظ و مشکلات بازنشستگان در غرب استان زد و گفت: از وزارت تعاون و کار و مدیران سازمان تأمین اجتماعی انتظار داریم با اجرای عدالت در خدمات‌رسانی به بازنشستگان، آرامش را به این خانواده ۴.۵ میلیون نفری برگردانند.

دریابیگی گفت: استدعا دارم مسئولین محترم نظام و دولت محترم به این سوال بازنشستگان پاسخ دهند که کدام مدیر و مسئول گرامی می‌تواند یک خانواده ۴ نفره را با ماهی ۷ میلیون تومان مدیریت کند و این در حالی است که بخشی از مستمری بگیران تأمین اجتماعی با ماهی یک میلیون و ۷۰۰ هزارتومان به اصطلاح زندگی می‌کنند؟!

او گفت: مسئولان محترم وزارت تعاون و کار و شخص وزیرمحترم همواره در سخنان خود دغدغه عدالت و رفاه کارگران و بازنشستگان را دارند؛ هم اکنون زمان عمل به گفتارهاست؛ ترمیم مزد را در دستور کار شورای عالی کار قرار دهند تا بلکه مرهمی بر زخم این جماعت شریف و نجیب و ده‌ها میلیون کارگر باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها