کونگ فو قهرمانی هرمزگان

رودان بر سکوی قهرمانی ایستاد



مسابقات کونگ فو قهرمانی نوجوانان و جوانان استان هرمزگان با قهرمانی تیم رودان به  پایان رسید.

 


به گزارش صبح ساحل، فاضل نعمانی رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان اظهار داشت: در این سری از  رقابت ها که شهرستان های استان هرمزگان شرکت کرده بودند تیم رودان با کسب ۸۳ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد.
وی اضافه کرد:  تیم های بستک با کسب ۳۱ امتیاز و بندرعباس با کسب ۱۴ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
نعمانی با بیان این که مسابقات در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و در ۷ وزن برگزار شد اضافه کرد: در رده نوجوانان وزن منفی ۳۵ کیلوگرم، امیرعلی حدادی اول شد، محمدصالح تشکری عنوان دومی را به دست آورد و ابوالفضل هلچی نیز به مقام سومی بسنده کرد.
در وزن منفی ۳۸ کیلوگرم دانیال مباشری، محمدمتین جلالی و امیرمحمد نجفی و در وزن منفی ۴۱ کیلوگرم نیز عليرضا احمدی برنطین، کیاحیدری و محمد آوخی، به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
در وزن منفی ۴۴ کیلوگرم  محمد رسول محمدی اول شد، سهیل سحرخیز و محمدامین انصارزاده نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان ادامه داد: در وزن منفی ۴۷ کیلوگرم نیز محمد بارک اول شد و محمد علی روزرخ عنوان دومی را کسب کرد.
در وزن منفی ۵۱ کیلوگرم علی اکبر معتقدی،  محمد امین زمانی و  صلاح الدین برزکار و در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم امیرعباس زمانی ، حسین عرب و محمد رضا پورسهرابی به ترتیب عناوین نخست تا سوم را به دست آوردند.
نعمانی بیان داشت: در رده جوانان و در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم نیز ابوالفضل امروزه اول شد و  محمدرضا صادقی عنوان دومی رال کسب کرد.
در وزن منفی ۵۹ کیلوگرم امیر حسین رامشگر اول شد، سجاد قنبرنژاد عنوان دومی را کسب کرد و محمد بستکی زاده به مقام سوم رسید.
در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم نیز امیرحسین حسن صفات اول شد و محمد ابناه خون عنوان دومی را به دست آورد و وزن منفی ۶۸ کیلوگرم هارون آذرنیو عنوان نخست را به دست آورد، امیرحسن حسن‌ صفات دوم شد و امیر محمد شبانی به مقام سوم رسید.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها