دو و میدانی جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور

دوندگان فولاد هرمزگان خوش درخشیدند



نخستین مرحله از چهارمین دوره رقابت‌های دو و میدانی جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش پسران با پیشتازی قاطع تیم ذوب آهن اصفهان و شکسته شدن چهار رکورد باشگاهی به پایان رسید.

 


به گزارش صبح ساحل،  اولین مرحله از چهارمین دوره رقابت‌های دو و میدانی جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش پسران در حالی در مجموعه دوومیدانی آفتاب انقلاب به پایان رسید که تیم‌ ذوب آهن اصفهان با کسب ۲۳۳ امتیاز پیشتاز است و تیم‌های فولاد هرمزگان با کسب ۱۱۳ امتیاز و گل گهر سیرجان با ۸۱ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند. در این مسابقات ۱۷۰ ورزشکار در قالب تیم‌های گل‌گهر سیرجان، ذوب آهن اصفهان، فولاد هرمزگان، مهر عظام فارس، تکنیک برتر بابلسر، مهر عظام کشور، راشد گوهر زنجان و پرشین گناوه به مصاف یکدیگر رفتند.
در روز نخست  این مسابقات تیم فولاد هرمزگان توسط محمد مهدی نعمتی مدال طلا دو  ۴۰۰ متر را کسب کرد.
آرین آسوق در دو ۸۰۰ متر  مدال برنز و در دو چهار در صد متر امدادی  تیم دو ومیدانی فولاد هرمزگان متشکل
از مولایی ، تبوراک ، رامشگر و  درویشی مدال برنز به دست آورد. در روز دوم و پایانی مسابقات دوومیدانی باشگاهی جوانان باشگاه های کشور  دوندگان فولاد هرمزگان در ماده ۲۰۰ متر محمد مهدی نعمتی مدال  طلا ، در پرتاب دیسک حسین نفر مدال برنز، در پرش طول  محمد معراج بهروزی مدال برنز ، در ۱۰ کیلومتر پیاده روی ابوالفظل شکری مدال  نقره، در ۴۰۰ متر با مانع  حسین ارضی رومی  مدال برنز و کسب مقام دوم تیمی جوانان کشور را از آن خود کردند.
کادر  فنی تیم فولاد را مجید عسکری سرپرست و مربیان  جمشید آرمات  و جلیل ساکت تشکیل می دهند.
مرحله دوم و آخرین مرحله از این مسابقات مهر ماه سال جاری برگزار می شود و با معرفی تیم قهرمان چهارمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور به پایان خواهد رسید.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها