توزیع ۵ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان هرمزگانی



فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان از توزیع ۵ هزار بسته لوازم التحریر در میان دانش آموزان نیازمند هرمزگانی خبرداد.

         

به گزارش صبح ساحل، سردار اباذر سالاری در حاشیه رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در بندرعباس اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سپاه استان توجه به محرومان و برگزاری رزمایش‌های مواسات و همدلی بوده چرا که این امر مورد تاکید مقام معظم رهبری است و تلاش داریم از این طریق کمک‌های خوبی به نیازمندان استان داشته باشیم. 

وی افزود: با توجه به اینکه در آغاز سال تحصیلی جدید قرار داریم بنا را بر این گذاشتیم یک مرحله از رزمایش مواسات و همدلی ویژه دانش آموزان نیازمند برگزار و با تهیه لوازم التحریر مورد نیاز، بخشی از مشکلات این دانش آموزان را پوشش دهیم. 

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: در این مرحله از رزمایش خوشبختانه 5 هزار بسته لوازم التحریر شامل کیف و البسه دانش‌آموزی را تهیه کرده‌ایم که به دست دانش‌آموزان نیازمند خواهیم رساند.

وی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس هم قرار داریم از این رو در قالب کمک به سنت حسنه ازدواج استان و راهبرد سپاه در راستای گسترش این امر اسلامی یک مرحله رزمایش دیگر وتوزیع جهیزیه در بین زوج‌های جوان نیازمند استان هم برگزار خواهیم کرد. 

سردار سالاری گفت: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال 12 مرحله رزمایش مواسات و همدلی خواهیم داشت که تاکنون 7 مرحله انجام شده است. 

وی ادامه داد: در این رزمایش‌ها بیش از 100 میلیارد تومان بسته معیشتی، جهیزیه، لوازم التحریر و دیگر موارد مورد نیاز در بین جمعیت هدف توزیع خواهد شد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها