در اجرا طرح ملی «مهربانی مهر»؛

۲۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان قشم توزیع شد



رییس جمعیت هلال احمر قشم از توزیع ۲۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان کم برخوردار این شهرستان مرزی از سوی جوانان و داوطلبان این جمعیت در اجرا و برگزاری طرح ملی «مهربانی مهر» خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «احمدنور سرودی»، رییس جمعیت هلال احمر قشم روز چهارشنبه گفت: همزمان با بازگشایی مدارس، دستگیری از دانش آموزان نیازمند این شهرستان مرزی با توجه به مهم ترین رسالت کنونی این جمعیت که تسکین آلام بشری است مورد توجه قرار گرفت و در همین راستا طرح ملی "مهربانی مهر" هلال احمر در این جزیره به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: این بسته های نوشت افزار با کمک خیرین و نیکوکاران این جزیره تهیه و تامین و بین دانش آموزان کم تر برخوردار جزیره هنگام و روستاهای عایشه آباد، کانی، تُمگز و کووه ایی جزیره قشم توزیع شد.

رییس جمعیت هلال احمر قشم توضیح داد: ارزش ریالی هر بسته نوشت افزار توزیع شده سه میلیون ریال است و شامل دفتر، خودکار، مداد رنگی، مداد تراش و پاک کن است.

سرودی اضافه کرد: طرح "مهربانی مهر" همراه با طرح "ارمغان مهر" در آستانه‌ آغاز سال تحصیلی با محوریت تهیه بسته‌های نوشت افزار توسط اعضای جوانان و داوطلب هلال احمر برای دانش آموزان کمتر برخوردار اجرا می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها