جشن ازداوج آسان برای ۶۵۰ زوج هرمزگانی در شب میلاد پیامبر اکرم(ص)



در شب میلاد حضرت محمد مصطفی پیامبر مکرم اسلام ۶۵۰ زوج جوان هرمزگانی با جهیزیه‌های اهدایی مقام معظم رهبری به خانه بخت رفتند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته تسنیم، همزمان با میلاد با سر سعادت پیامبر مهربانی‌ها شامگاه دوشنبه جشن ازدواج آسان 650 زوج هرمزگانی و جشن هفته وحدت در پارک ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد. 

در این مراسم که به همت قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری بندرعباس و کمیته امداد برگزار شد، به زوج‌های جوان جهیزیه‌های اهدایی مقام معظم رهبری تقدیم شد. 

سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در این مراسم، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ازدواج آسان و فراهم کردن زمینه ازدواج برای جوانان تاکید دارند و رهنمودهای فراوانی در این زمینه داشته‌اند. 

وی افزود: این برنامه هم به مناسبت هفته وحدت و با توجه به تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری برگزار شده، در این مراسم هم زوج‌های جوان اهل سنت و هم شیعه حضور دارند و به همه عزیزان هم جهیزیه اهدا می‌شود. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه گفت: محوریت این برنامه را قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه بر عهده گرفت، اما در کنار ما شهرداری بندرعباس و کمیته امداد استان نیز نقش آفرینی کردند که از تلاش‌های این مجموعه‌ها نیز تقدیر می‌کنم. 

وی تصریح کرد: وحدت نیاز واقعی امروز جامعه اسلامی است و باید برای تقویت وحدت در میان امت اسلامی گام برداشت، امروز یکی از مظاهر وحدت در قالب برگزاری این ازدواج آسان به چشم می‌خورد. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره ادامه داد: در ایران اسلامی و استان هرمزگان شاهد وحدت بی‌نظیری میان اقدام و مذاهب اسلامی هستیم، در سطح استان هم این مسئله به صورت عملی اثبات شده و وحدت بسیار خوبی میان شیعه و سنی وجود دارد. 

 

مراسم ازدواج آسان در پارک ساحلی غدیر با حضور گسترده مردم بندرعباس برگزار شد در این مراسم علاوه بر مولودی‌خوانی، اجرای موسیقی، جاری شدن خطبه عقد و اجرای برنامه‌های طنز نیز دیگر بخش‌های مراسم بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها