لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان باشگاه های کشور:

فولاد هرمزگان دور دوم را با صد نشینی تمام کرد



دور دوم گروه نخست  لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان باشگاه های کشور با صدرنشینی فولاد هرمزگان در بندرعباس به پایان رسید.

   
به گزارش صبح ساحل،  دور دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان باشگاه های کشور به میزبانی فولاد هرمزگان و با حضور تیم های شهرداری چلیچه ، شهدای حیات داوود گناوه و چادر ملو اردکان یزد در ورزشگاه غدیر بندرعباس برگزار شد.
در روز نخست دور دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور تیم فولاد هرمزگان موفق شد با نتیجه ۶ بر ۲ از سد چادرملو اردکان عبور کند. در این دیدار عیسی عبید حق چهار بار، امیر محمد کریمی و طاها پور راست برای فولاد هرمزگان موفق به گلزنی شدند. در این روز شهرداری چلیچه ۹ بر ۲ شهدای حیات داوود گناوه  را برد.
در روز دوم دور دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال جوانان فوتبال ساحلی کشور تیم فولاد هرمزگان موفق شد با نتیجه ۶ بر ۳ از سد شهرداری چلیچه عبور کند.
در این دیدار  عیسی عبید حق ۳ گل، امیرحسین حمزه پور ۲ گل و امیرحسین دهقانی برای فولاد هرمزگان  گلزنی کردند.  با این نتیجه تیم فولاد هرمزگان جواز حضور در دور نهایی را کسب کرد . در دیگر بازی این روز چادر ملو اردکان و شهدای حیات داود گناوه چهار چهار مساوی شدند اما در پایان چادر ملو در وقت اضافه ۷ بر ۶ پیروز شد. در روز پایانی گروه نخست دور دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور تیم فولاد هرمزگان موفق شد با نتیجه ۷ بر ۳ از سد شهدای حیات داوود گناوه عبور کند. در این دیدار علی عمران زاده ۳ گل، عمار دیودل، امیر محمد کریمی، طاها پورراست و  علیرضا مولد زاده برای فولاد هرمزگان گل زدند. با این نتیجه تیم فولاد هرمزگان و شاگردان بهروز سلطانی مقتدرانه با سه برد راهی دورنهایی شدند  تا بتواند شانس خود را برای قهرمانی لیگ برتر محک بزنند. در دیگر بازی چادر ملو اردکان سه بر دو مغلوب شهرداری چلیچه  شد تا شهرداری چلیچه به همراه فولاد هرمزگان به مرحله نهایی صعود کند.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها