افزایش تبخیر آب دریا/ رطوبت هوا در قشم به ۱۰۰ درصد رسید



 رییس اداره هواشناسی جزیره قشم اعلام کرد: میزان رطوبت هوا در این جزیره صبح امروز (شنبه) در پانزدهمین روز از فصل پاییز به ۱۰۰ درصد رسید.

  

  

به گزارش صبح ساحل، محمد کاملی دیرستانی روز شنبه افزود: این شرایط حاصل استقرار جو پایدار در منطقه و افزایش تبخیر آب دریا است.

وی با توصیف پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی استان هرمزگان و جزیره قشم ادامه داد: از روز جاری، تا ظهر فردا یکشنبه، وزش بادهای شرقی در مناطق دریایی استان پیش بینی می شود و دریا کمی مواج خواهد بود.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم توضیح داد: همچنین امروز، مناطق غربی خلیج فارس(محدوده خوزستان و بوشهر)، با وزش بادهای نسبتا شدید شمال غربی، مواج پیش بینی می شود.

کاملی دیرستانی اضافه کرد: در ساعت های بعدازظهر در بلندی های استان هرمزگان رشد ابرهای همرفتی و وقوع رگبار پراکنده باران و رعد و برق محتمل خواهد بود.

وی گفت: به لحاظ دمایی، امروز نوسانات دمایی تغییرات چندانی نخواهد داشت و فردا(یکشنبه) با افزایش رطوبت نسبی هوا، کاهش یک تا سه درجه ای دما در مناطق مرکزی استان هرمزگان و برخی نقاط پیش بینی می شود.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم بیشینه دما و رطوبت را در ایستگاه هواشناسی (فرودگاه قشم) ۲۵ درجه و ۹۹ درصد و شهر قشم را ۲۹ و ۱۰۰ درصد اعلام کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها