خروش مردم بندرعباس در حمایت از فلسطین



مردم مناطق مختلف ایران اسلامی پس از عملیات «طوفان الاقصی» به صورت خودجوش با حضور در میادین و خیابان‌های اصلی شهرها پیروزی غرورآفرین جبهه مقاومت بر رژیم صهیونیستی را جشن گرفتند.

 

به گزارش صبح ساحل، مردم با راه‌اندازی کاروان خودرویی و موتوری حمایت خود را از مردم فلسطین و آرمان‌های قدس شریف و عملیات طوفان الاقصی برای اخراج رژیم صهیونیستی از منطقه اعلام کردند.

مردم انقلابی بندرعباس نیز با حضور پرشور در خیابان‌ها، حمایت خود را از مردم و گروه‌های مقاومت فلسطین نشان دادند. در این  مراسم آیت الله سید محمدعلی معصومی سخنران بودند و با رجزخوانی مداحان، روحانیون و همچنین نورافشانی، مراسم پس از ساعاتی به اتمام رسید. نکته جالب توجه در این مراسم، حضور پرشور جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی بود.

مرد و زن و پیر و جوان با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بر اسرائیل» را از اعماق وجود و با شادی از سردادند و در کنار پرچم‌های رنگی فلسطین و ایران، حمایت و شادی خود را از مردم فلسطین فریاد زدند.

شادی و شور و شعف با برنامه‌های شاد از جمله نورافشانی همراه شده بود و مردم در رقص پرچم‌های فلسطین و ایران بازهم شعار مرگ بر اسرائیل و حامیان آن را سر می‌دادند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها