پایان تعمیرات؛

تامین انرژی پایدار گاز به صنایع و بخش خانگی شهر بندرعباس



سرپرست منطقه ۶ عملیات انتقال گاز کشور گفت: با پایان تعمیرات قطعه دوم خط لوله ۲۲ اینچ این منطقه، انرژی پایدار گاز به صنایع و بخش خانگی شهر بندرعباس تامین شد.

       

به گزارش صبح ساحل، رضا رفیعی روز سه‌شنبه در این خصوص، از پایان موفقیت آمیز یکی از گسترده‌ترین تعمیرات خط لوله انتقال گاز در حاشیه شهر بندرعباس طی مهرماه سال‌جاری خبر داد و افزود: براساس گزارش‌های به دست آمده از پیگرانی هوشمند بر روی خط لوله انتقال گاز ۲۲ اینچ سرخون/توانیر، تعمیر و تعویض ۲ هزار و ۵۰۰ متر از خط لوله در دستورکار این منطقه قرار گرفت.

وی با اشاره به عملیات و تعمیرات مرحله دوم خط یادشده اظهار کرد: این عملیات با تعویض یکهزار و ۲۰۰ متر از خط لوله در ۲۵ نقطه از دهم مهرماه سال‌جاری آغاز شده و به مدت چهار روز به طول انجامید.

سرپرست منطقه ۶ عملیات انتقال گاز کشور با بیان اینکه تعمیرات همراه با گستردگی، پراکندگی و بالابودن سطح آب‌های زیرزمینی و کار در شرایط سخت همراه بود، عنوان کرد: این تعمیرات با همکاری هفت مرکز بهره‌برداری خطوط لوله منطقه ۶ عملیات انتقال گاز و همچنین با حضور و همکاری کارکنان منطقه ۲ و سه عملیات انتقال گاز انجام شد تا عملیات طبق برنامه زمانبندی شده به پایان برسد.

رفیعی ادامه داد: خط ۲۲ اینچ سرخون/توانیر به طول ۴۷ کیلومتر گاز تولید شده در پالایش گاز سرخون و قشم را به مصارف خانگی و صنعتی از جمله نیروگاه توانیر بندرعباس انتقال می‌دهد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها