در ۶ ماهه امسال؛

۱۷ فروند انواع شناور در بندر شهید رجایی تعمیرات زیرآبی شد



معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ۱۷ فروند انواع شناور با کاربری مختلف در ۶ ماهه امسال تعمیر و به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی بازگشتند.

به گزارش صبح ساحل، «فریدون پیش‌دار»، معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان روز سه‌شنبه درخصوص عملیات تعمیرات زیرآبی و به‌آب‌اندازی شناورها در بندر شهید رجایی در ۶ ماهه سال‌جاری گفت: این اقدام در راستای حفظ توان عملیاتی بنادر به تکیه بر توان داخلی در تعمیرگاه دریایی بندر شهید رجایی انجام شد.

وی این شناورها را شامل پنج فروند یدک‌کش که چهار فروند آن مربوط به بنادر بوشهر و بندر امام خمینی(ره) بود، اشاره کرد و افزود: یدک‌کش‌های نیمروز، فتح‌المبین و نجف، اعزامی از بندر بوشهر و یدک‌کش (صبور ۱) نیز مربوط به بندر امام خمینی(ره) است.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: در این بازه زمانی ۲ فروند راهنمابر(شناورهای قیام ۲ و هادی چهار)، سه فروند شناور تندرو جستجو و نجات شامل شناورهای ناجی ۱۵ و ۳ و ۱۶، ۲ فروند شناورهای مولتی کت چندمنظوره، (مراد ۱ و ۲) و ۲ فروند شناور زباله‌روب (صدف ۲ و ۳) در این مدت تعمیر و به‌آب‌اندازی شد.

پیش‌دار، از دیگر شناورهای داکینک شده و تعمیرات زیرآبی تجهیزات دریایی به سه فروند اسکله‌های شناور فلزی و بتنی شامل اسکله‌های فلزی شناور بندرگاه جاسک، لاوان و اسکله بتنی شناور بندر شهید حقانی عنوان کرد.

وی تعداد داک اضطراری در تعمیرگاه دریایی بندر شهید رجایی را نیز ۲ مورد اعلام کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها