در ۶ ماهه امسال؛

بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال به ایتام هرمزگان کمک شد



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: حامیان طرح اکرام ایتام در ۶ ماهه امسال بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک کردند که نسبت به سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش صبح ساحل، «حمید باسره»، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان روز یکشنبه گفت: درحال حاضر ۳۳ هزار و ۸۵۰ حامی نیکوکار در استان هرمزگان از ۱۸ هزار و ۵۱۲ فرزند معنوی خود حمایت می‌کنند که از این تعداد هشت هزار و ۱۶۹ یتیم نیازمند و ۱۰ هزار و ۳۴۳ فرزند محسنین هستند.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به این نهاد بالاترین پشتوانه معنوی کمیته امداد در حوزه رسیدگی به محرومان و مستضعفان جامعه است، اضافه کرد: کمک‌های نقدی حامیان مستقیم به شماره کارت اختصاصی که برای فرزندان معنوی آن‌ها درنظر گرفته‌شده است، واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با بیان اینکه امیدواریم با تداوم حمایت‌ها و مشارکت‌های حامیان نیکوکار بتوانیم مشکلات اساسی خانواده‌های ایتام و نیازمندان استان را برطرف کنیم، ادامه داد: همه مردم می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در طرح خداپسندانه این نهاد مشارکت داشته باشند.

در حال حاضر ۲۱۹ هزار نفر از جمعیت استان هرمزگان تحت پوشش کمیته امداد هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها