در بهمن ماه برگزار خواهد شد

همایش بزرگ پیاده روی خانواده در جاسک



رئیس هئیت ورزش های همگانی جاسک از برگزاری سه همایش پیاده روی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش  در روستاهای گتان و گزدان بخش مرکزی و شهر لیردف خبر داد.

     
به گزارش صبح ساحل ، میر محمد یعقوب فر رئیس هئیت ورزش های همگانی جاسک گفت:  این همایش ها به منظور شادابی نشاط و تندرستی  مردم و با حمایت های خوب  مهرانی فرماندار ، قویدل بخشدار مرکزی شورای اسلامی بخش مرکزی ، بخشدار و شهردار شهر لیردف و همکاری اداره ورزش وجوانان ،  دهیاران ،  فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و  آموزش و پرورش برگزار. خواهد شد.  یعقوب فر بیان داشت : جلساتی در همین راستا با فرماندار،  بخشداران، لیردف ، بخش مرکزی و
اداره ورزش وجوانان برگزار شده است و مقدمات برگزاری این همایش ها فراهم شده است.
رئیس هئیت ورزش های همگانی جاسک گفت:  ورزش پیاده روی برای سلامتی و نشاط مردم موثر است و از تمام ظرفیت های موجود شهرستان برای برگزاری این همایش ها استفاده خواهیم کرد.
وی بیان داشت: همایش های پیاده روی در شهر لیردف  اول،  در روستای گتان دوم و در روستای گزدان پنجم آبان برگزار خواهد شد.
یعقوب فر گفت:  با رایزنی که با رئیس هیئت ورزش همگانی استان و  دبیر فدراسیون ورزش های همگانی کشور انجام داده ایم  یک همایش بزرگ پیاده روی خانواده هم در بهمن ماه سال جاری همراه با  پخش از صداو سیما شبکه سوم در مرکز شهر جاسک برگزار. خواهد شد که در همین رابطه. چندین جلسات برای هرچه بهتر برگزار شدن این همایش بزرگ با فرماندار و رئیس شورای ورزش جاسک و مسولین استان برگزار می کنیم.
رئیس هئیت ورزش های همگانی جاسک  اظهار داشت : فرماندار جاسک از ورزش  به خوبی حمایت می کند و   ایشان در امر نهادینه کردن ورزش همگانی در سطح شهرستان ستودنی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها