لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

شهرداری بندرعباس با نمایش یک بازی بی برنامه در خانه شکست خورد



اولین شکست تیم شهرداری بندرعباس در هفته دوم لیگ دسته دوم  فوتبال باشگاه های کشور برابر همنام ماهشهری خود رقم خورد.


به گزارش صبح ساحل، در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با به نمایش گذاشتن یک بازی ضعیف با یک گل مغلوب شاگردان سرمربی فصل قبل خود شدند و نخستین شکست خانگی را تجربه کردند.


در دقایق اضافه نیمه نخست بود که دروازه شهرداری بندرعباس توسط احمد داغری باز شد و شاگردان امیر خلیفه اصل با پیروزی به رختکن رفتند.


با شروع نیمه دوم علیرغم حمایت خوب هواداران از تیم شهرداری بندرعباس چون شاگردان نیکبخت برنامه و تاکتیک خاصی نداشتند و در مجموع با ارائه یک بازی ضعیف نتوانستند گل خورده را جبران کنند و سه امتیاز خانگی را از دست دادند. شهرداری بندرعباس در هفته‌ نخست این رقابت‌ها  برابر سپید رود رشت به تساوی یک یک دست یافته بودند. دیگر نمایندگان هرمزگان،  تیم شناور سازی قشم در گروه دوم چهارشنبه (۲۶مهر ماه) از تیم شهرداری نوشهر میزبانی می کند و تیم فولاد هرمزگان هم در همین روز  از ساعت ۱۵ مهمان تیم نیکا پارس چالوس است.


در جریان بازی دو تیم شهرداری بندرعباس و شهرداری ماهشهر،  باشگاه شهرداری بندرعباس از دو مربی اسبق خود قدردانی کرد.  باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری  بندرعباس از امیر خلیفه اصل و رضا باقری نیا مربیان اسبق خود در فصلهای گذشته تقدیر و قدردانی کرد.


در آغاز  دیدار تیم های فوتبال شهرداری بندرعباس و شهرداری ماهشهر باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری  بندرعباس در یک حرکت فرهنگی از امیر خلیفه اصل و رضا باقری نیا سرمربی و مربی اسبق تیم خود که  باحضور در پلی آف شور و نشاط دوباره را ورزشگاه خلیج فارس آورده بودند در حضور رئیس و دبیر  هیئت فوتبال  قاسم رنجبریان و  اصغر معماری  قدردانی کردند.

   شهرداری بندرعباس با نمایش یک بازی بی برنامه در خانه شکست خوردشهرداری بندرعباس با نمایش یک بازی بی برنامه در خانه شکست خورد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها