پیرامون قتلی فجیع



نویسنده: نزهت شبان آزاد، مشاور علمی معاون رئیس جمهور و رئیس انرژی اتمی در امور زنان و خانواده 
خبر قتل فجیع "داریوش مهرجویی" و همسرش "وحیده محمدی فر" هنوز کاملاً پخش نشده بود که شایعه‌ها در خصوص نحوه وقوع ماجرا شروع شد که البته به زودی هم تکذیب شدند. به دنبال اظهار نظرها با خود گفتم چگونه در این مدت بسیار کم عده ای توانستند این همه شایعه بسازند؟ بعید نیست هم اکنون با اظهار نظرات خود واقعیت را به سمتی منحرف کنند به خصوص که یکی از هنرمندان غیرمسئولانه گفته بود "خوب شد اقلاً خود را نکشت". 
جامعه سینمایی ما که در دو سال اخیر در کارنامه خود اقلاً دو خودکشی، چند مهاجرت و بسیار هیاهوهای سیاسی و غیر اخلاقی در فضاهای مجازی داشته، در "طوفان الاقصی" ساکت بوده است؛ در حالیکه بعضی از بازیگران مشهور آمریکایی به هر نیت برای کمک به فلسطین اعانه جمع می‌کردند.
به هر حال قتل در جامعه سینمایی را کسی انتظار نداشته است به خصوص برای زنده یاد مهرجویی که هم نامدار بود و هم ارزشی و اغلب فیلم‌های وی برنده جایزه می شد.
مرحوم برای گیشه فیلم نمی‌ساخت لیکن اگر فیلمی برند مهرجویی را داشت فروش خوبی می‌کرد و جایزه می‌برد، همه بازیگران و هنرمندان معروف در هر قالب فکری دوست داشتند اقلا یکی از فیلم‌هایشان به کارگردانی او باشد. در هر صورت جامعه شریف ایرانیان اعم از سینمایی و غیر آن به خصوص خانواده و علاقمندان آنها در این لحظات داغدارند و بهتر است منتظر نتیجه تحقیقات باشیم  و بگذاریم روح مرحومان در آرامش باشد و راحت بخوابند. روانشان شاد.

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها