لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

شناورسازی قشم و شهرداری بندرعباس سه امتیاز شیرین کسب کردند



هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور برای تیم های شهرداری بندرعباس و شناور سازی قشم خوش یمن بود.

 


به گزارش صبح ساحل،  در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم های شناورسازی قشم و شهرداری بندرعباس حریفان خود را شکست دادند و سه امتیاز شیرین به امتیازات خود افزودند.
دو تیم فولاد هرمزگان و شناورسازی قشم و فولاد هرمزگان در گروه دوم این رقابت‌ها، در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم شناور سازی قشم با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت.
این بازی بر خلاف انتظار هواداران تا دقیقه ۷۰ دلچسپ نبود تا این که مازیار شفاهی از روی یک ضربه ایستگاهی تک گل تیم شناورسازی قشم را به ثمر رساند.
بعد از این گل فولاد تا حدودی به خودش آمد ولی تا پایان نود دقیقه نتوانست به گل مساوی دست پیدا کند و سه امتیاز دربی استان را از دست داد.
دیگر نماینده استان تیم شهرداری بندرعباس در گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با نتیجه دو بر یک برابر آینده سازان اردبیل به برتری رسید و یک برد ارزشمند بیرون از خانه کسب کرد.
در نیمه نخست شهرداری بندرعباس با شوت زیبای میلاد صارمی به گل دست پیدا کرد و با پیروزی به رختکن رفتند.
در  نیمه دوم آینده سازان اردبیل به گل مساوی دست یافت اما در دقایق پایانی با شوت زیبای احمد بهاروندی شهرداری بندرعباس برای بار دوم  به گل رسید تا سه امتیاز این دیدار را از آن خود کرد‌.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها