به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد

مسابقات ورزشی ویژه بانوان شهر بندرعباس


نویسنده: بتول جهانگیری

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش یک دوره مسابقات ویژه بانوان شهر بندرعباس در چهار رشته ورزشی و در بوستان بانوان سایانی برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، رحیمه نوابی مسئول ورزش بانوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس  گفت: این مسابقات در چهار رشته ورزشی بدمینتون، تیراندازی، دارت و منچ در بوستان بانوان سایانی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد:  این مسابقات با همکاری معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس و اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس برگزار شد و در پایان با اهدای جوایز از نفرات برگزیده  تقدیر شد.

در پایان این مسابقات در رشته بدمینتون رده سنی نوجوانان فاطمه سالاری ،فاطمه رخشان و ذلیخا مرادی اول تا سوم شدند. در رشته بدمینتون بزرگسالان   مرضیه رضاپور اول شد.

 صدیقه موسائی دوم و فتانه پی در مکان سوم قرار گرفت.  در رشته تیراندازی ( تفنگ بادی) وجیهه صادقی بر سکوی قهرمانی ایستاد.  حلیمه حیدری دوم شد و آنیا راضی سوم شد. در رشته دارت  عصمت یارا عنوان نخست را کسب کرد.

 فاطمه سالاری دوم شد و  زهرا قدسی نژاد در مکان سوم ایستاد. در  مسابقات منچ  ، فاطمه رخشان ، ذلیخا مرادی و ساناز اولی نژاد اول تا سوم شدند. در این رقابت‌ها  بیش از ۷۰ بانوی ورزش‌دوست در چهار رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها