تصمیم پرسپولیس درباره اقدام عجیب استقلال



بعد از مصاحبه‌های روز گذشته اعضای تیم پرسپولیس علیه تیم رقیب که بعد از شکایت رسمی این باشگاه از باشگاه رقیب اتفاق افتاد استقلال هم بیانیه‌ای علییه پرسپولیس منتشر کرد تا این جنگ ادامه داشته باشد اما باشگاه پرسپولیس جواب دوباره ای به این بیانیه نخواهد داد. 

  

به گزارشصبح ساحل، باشگاه استقلال در بیانیه شب گذشته خود صراحتا پیروزی‌های پرسپولیس را به اشتباهات داوری ارتباط داد و اینچنین جایگاه فعلی تیم رقیب را زیر سوال برد اما در باشگاه سرخ پایتخت کسی دنبال جوابگویی به این بیانیه شبانه نیست.

مدیرعامل، مدیر ورزشی و مدیر تیم پرسپولیس همه در قبال این بیانیه سکوت کرده و قصد مصاحبه ندارند.باشگاه هم دنبال ارائه بیانیه متقابل نیست و همه به همان مصاحبه‌های روز بازی در اتنزلی بسنده کرده‌اند.

مدیران باشگاه منتظرند بیانیه در قالب بیانیه پاسخ داده شود و فردی پاسخگوی بیانیه استقلال نباشد اما از سوی دیگر بعد از حمله گسترده باشگاه پرسپولیس ، فعلا حمله دیگری در کار نخواهد بود.

با این وجود پرسپولیسی‌ها همچنان منتظر بررسی پرونده قراردادهای باشگاه رقیب در کارگروه مورد نظر هستند  تا ببینند اعتراض‌شان به قراردادهای بازیکنان و مربیان حریف به کجا می‌رسد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها