ماجرای تغییر نام باشگاه استقلال/ خلیج فارس یا ایران



خبر تغییر نام استقلال که در ۲۴ گذشته در برخی رسانه‌ها مطرح شده، صحت ندارد.
  

چند وقت پیش بود که باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد و حالا خبر جدیدی به گوش می‌رسد. روز گذشته یکی از خبرنگاران نزدیک به مدیریت باشگاه استقلال ادعا کرد: تلفیق برند استقلال و هلدینگ خلیج فارس این حدس و گمان را به وجود می‌آورد پسوند خلیج فارس به نام استقلال اضافه شود و این تیم با نام استقلال خلیج فارس در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند و قرار است عبارت خلیج فارس به نام استقلال اضافه شده تا این باشگاه از فصول آینده با نام استقلال خلیج فارس در مسابقات فوتبال داخلی و بین‌المللی شرکت کند.

پیش از این پسوند آبی پوشان، ایران بود و حتی در سامانه کدال و نامه های اداری و رسمی از این تیم به عنوان استقلال ایران یاد می شد که حالا به نظر می رسد هواردارن این تیم شاهد تغییر آن به استقلال خلیج فارس باشند. تاجایی که نام ایران از پسوند استقلال در سامانه کدال حذف و قرار است به زودی پسوند خلیج فارس به نام استقلال اضافه شود.

       

استقلال خلیج فارس یا ایران

باشگاه استقلال روز گذشته اولین جلسه هیات مدیره با حضور مالک جدید را برگزار کرد و پس از آن هم شرح جلسه در رسانه‌ها منتشر شد.

پس از اتمام جلسه، در رسانه‌ها خبری در خصوص بحث در خصوص تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» در رسانه‌ها منتشر شد که این خبر صحت ندارد. روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس در گفت و گویی کوتاه به خبرنگار برنا اعلام کرد: درباره این مساله در جلسه صحبتی نشده و مشخص نیست این خبر با چه منبعی در رسانه‌ها منتشر شده است. تغییر نام استقلال و بحث درباره آن در جلسه هیات مدیره دیروز، صحت ندارد.

گفتنی است دیدار بعدی استقلال در لیگ روز چهارشنبه مقابل تراکتور برگزار می‌شود که اولین دیدار این تیم پس از واگذاری به پتروشیمی خلیج فارس است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها