کشف ۲۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس



فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت وکشف ۲۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق دریکی از مناطق روستایی این شهرستان خبرداد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس: طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدرفت سرمایه ملی، منطقه ایسین از توابع شهرستان بندرعباس اجرا شد. 

او گفت: در اجرای این طرح ضربتی که با مشارکت و همکاری میدانی یگان امداد و پاسگاه‌های ایسین، تازیان، خونسرخ، گنو و پاسگاه مرکزی اجرای شد، ۱۳ دستگاه خودرو سواری فعال در قاچاق سوخت و یکدستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق شناسایی و توقیف شدند.

این مسئول انتظامی گفت: در این رابطه تعداد ۱۷۰ عدد بشکه‌های ۲۲۰ لیتری، و مخازن پلاستیکی آغشته به گازوئیل جمع آوری و ۲۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به دستگیری ۱۶ نفر از عاملان قاچاق سوخت در این طرح، ارزش مالی سوخت‌های قاچاق کشف شده در این عملیات را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

سرهنگ علی یاری با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در مناطق مختلف این شهرستان، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی محل و شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها