مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان تمدید شد



مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر استان تا دهم اردیبهشت جاری، گفت: امتیاز ویژه ثبت نام در این آزمون برای افراد دارای سوابق نهضت سوادآموزی ،حق التدریس و خرید خدمات آموزشی است.

به گزارش صبح ساحل، «محمد قویدل»، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به منظور تامین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و صعب العبور (سخت گذر) استان برای نخستین بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شد و از بین جوانان تحصیل کرده این مناطق ۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر به جزایر استان شامل ابوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده است که ثبت نام در این آزمون از روز پنجشنبه ۳۰ فروردین آغاز شد.

وی ادامه داد: مهلت ثبت نام متقاضیان که تا پایان هشتم اردیبهشت امسال بود، تمدید شده و علاقه مندان تا ۱۰ اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

قویدل افزود: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۱۴ خردادماه بر روی درگاه مرکز جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت و آزمون نیز در روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه در بشاگرد و برای سهمیه جزایر در بندرعباس برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها