دو ستاره‌ای که با آلمالیق به پرسپولیس می‌رسند!



سیاوش یزدانی و شهریار مغانلو دو بازیکن کلیدی سپاهان در فاز دفاعی و هجومی در فهرست این تیم مقابل آلمالیق قرار دارند. دو ستاره‌ای که با آلمالیق به پرسپولیس می‌رسند! 

        
به گزارش صبح ساحل، مصدومیت شهریار در آخرین غیبت این مهاجم طولانی‌تر از سیاوش یزدانی بود. یزدانی که رفته رفته خود را با رهایی از درد کمر آماده مسابقات این فصل می‌کرد، پس از دومین حضور ثابت مقابل نساجی مازندران با مشکل درد از ناحیه همسترینگ مواجه شد و برای اینکه وضعیت جسمانی‌اش به مخاطره نیفتد، خیلی زود در دقیقه 37 دیدار طلایی پوشان مقابل قرمزپوشان مازندرانی از مورایس درخواست تعویض کرد.

    

سیاوش یزدانی

سیاوش یزدانی


شهریار چند هفته قبل‌تر و در تمرین پیش از مصاف برابر صنعت نفت آبادان با آسیب دیدگی از ناحیه دوقلوی پا مواجه شد و طی هفته‌های گذشته اقدامات درمانی و ریکاوری را برای بازگشت زیر نظر پزشکان باشگاه دنبال کرده و حالا پس از غیبت در 3 مسابقه مقابل صنعت نفت، آلمالیق و ملوان بندرانزلی در مصاف برگشت مقابل آلمالیق بار دیگر در فهرست تیم قرار خواهد گرفت و به احتمال فراوان در 10، 15 دقیقه انتهایی مسابقه و البته با توجه به نتیجه رقم خورده، بار دیگر به ترکیب خط هجومی سپاهان اضافه می‌شود. 

شهریار مغانلو

شهریار

این همان سناریویی است که احتمالا برای سیاوش هم تکرار شود و در روزهایی که هوادران سپاهان به شدت تحت فشارند، بازگشت این دو مهره کلیدی در آستانه مصاف با پرسپولیس می‌تواند خبر بسیار خوش و امیدوارکننده‌ای برای علاقمندان به سپاهان باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها